A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Magnum (1990-2001)

Magnum AE430.19TI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia IFA

Szöveges ítélet

Első tulajtól vettük az autót 8 évesen, 750 000kmrel. Mint kiderült nem volt túl jó választás, mert a garancia lejárta után valszeg szervízt nem látott az autó. A közel két év alatt minden kopó alkatrészt cserélni kellett rajta, amit az elmult 8 évben elfelejtettek ( igazából ez nem az autó hibája ). Cserés volt az összes lengéscsillapító, gumibakok, rugócsapszegek, csapszegperselyek, váltórudazaton a gömbfejek, a kormánykar, kormányösszekötők. Az intercooler lyukas volt amikor megvettük, az is csere lett, igaz utána vissza is jött a Mack motor ereje.

A fülkeszintvezérlő szelepek tönkremenetele tipushiba, mint ahogy a kiegyenlítő tartály felső elrepedése is. Csere.

A 430as Mack motor nagyon megbízható, eddig még nem kellett hozzányúlni,a saját teljesítménykategóriájában elég jól is megy, a sebességhatárokat betartva nem is eszi le az ember haját. Nyáron 27,5-29l/100km volt a fogyasztás ( lábméret és raksúly függvényében ), mivel dupla teljesítményű 4kWattos kályha van benne, meg hidegen nem gyilkolom a motort, így télen 30-33liter között fogyaszt.

Ami nagyon bosszantó, hogy francia autó, francia minőségben. A vezetékek, saruk, érintkezők rohadnak ahol tudnak. Előjött egy testzárlat a műszerfalban, így minnél több "fogyazstót"használok, annál mellegebbnek jelzi a vízhőfokot ( ablakemelő, ventillátor, tükörfűtés). Az elektronika tervezésénél is kötöttek mindent mindenhova, egy biztosítékra a tűkörfűtést, a tolatófényt, féklámpakapcsolót és a műszerfal tápot...

Miután rendbe tettük a gépet, megbízható autó lett, végülis megszerettem, ha gázolaj, fagyálló és motorolaj van benne akkor kimegy a világból is.

Annyagilag nem volt remek vétel, mert a fent felsorolt szervíz valamivel többe került mint az autó vételárának a fele, enyiből vehettünk volna Volvót vagy Scaniát is , kérdés az milyen állapotú lett volna ..

Hibalista

- Alsó kuplung munkahenger,B tengely szintezőszelep, fülkeszintező szelepek,kipufogófék,tápszivattyú,fűtőventillátor, műszerfaltestzárlat. intercooler

Ide hordtam szervizbe

Almádi Truck Biatorbágy

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 750000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 149000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 30 l
Előző autója? Iveco Eurostar 240E42 Következő autója? Scania R580
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Magnum 1990

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)