Hosszútávfutó “válság limuzin”?
Szöveges ítélet
Öt év, 246500 km. Szinte minden nap ment az autó. 3 hónapos korában volt először probléma a nyomasszabalyzo szereppel, (nyomás érzékelővel?) Garanciaban javítva. 2 éves kora után a műbőr ülés szegély berepedezett, de nem szakadt ki. Ezen túlmenően kötelező szervizek, akkumulátor csere..., Utólag számolva 6.5ft/km az üzemeltetési költség (minden szerviz, javítás, teli gumi, nyári gumi csere 17-es felnin, mindkettő prémiumot kategóriájú) plussz az üzemanyag. Fogyasztás 4,6-5,5 között átlagban, autópályán kicsit több. Nagyon jó autó, kényelmes, kulturált nagyon jó választás volt. Az R-Link sok problémát okozott, de az utolsó évekre talán a frissítésektől, de megjavult. Sajnálom, hogy nem kapható mar, megint csak ilyet vennék. Ha a Megane is ilyen szinten teljesít, akkor jo döntés volt a Renault mellett maradni. Az 1.6 diesel motort a vezérműlánc miatt vettem, nem bántam meg. Kb 220.000 km-nel volt vízpumpa csere, amúgy a motor kicsit hangosabb lett, amit az utastérben nem lehetett érzékelni, de továbbra is dinamikusan, könnyedén ment autópályán is. Szóval csak bátorítani tudok mindenkit! Kicsit tartottam attól, hogy kormánymű probléma lesz (korábbi Megan I.-nél 205.000xnel volt) de tökéletes maradt-mármint Fluences. Válság limuzin? Soha rosszabbat.
Hibalista
- Jobb hátsó lámpa csatlakozója, fűtőventillátor, kipufogó nyomasszabályozó szelep? Kétszer
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár, Veszprém
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 246500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | Megane |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
