A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1,5 DCI Van 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Rakéta furgon

Szöveges ítélet

Egy igazi kis rakéta.
Eszméletlenül könnyű kasznihoz egy nagyon pörgős s nyomatékos kis motor lett berakva, nagyon jól gyorsul, igazi kis városi autó.
Autópályán 140-ig(3300 rpm) gyönyörűen tartja magát, fölötte azért már kezd vérezni. Egy hatodik sebességet simán elbírt volna még a motor ehhez a kasznihoz.
Öröm vele autózni.

Kemény a kuplungja, de azért meg lehet szokni. A futóműve az amivel nem vagyok kibékülve, de mindegyik francia ilyen. Nem ilyen utakra van tervezve, de azért kap is hideget/meleget. 2évete egy gömbcsukló.

A fogyasztása viszont egy álom, szinte termeli a diezelt. Nagy átlagban (város) 5 litert eszik, egyszer sikerült megetetnem vele 7-et de hegynek felfele, pörgetve.
Autópályán 110-re beállva 3!!! literes fogyasztás.

Meghálálja az OMW prémium dízelét, kevesebb a fogyasztás és jobban is húz.

Télen mindig indul, egyetlen egyszer volt, hogy sokáig tekert a rekord hidegben, -24fok, 60 centi hó. De 10 perc után ekkor is beindult.(OMW alpesi diezel)

Kétszemélyes Van verziót használok, hátul rengeteg rakodási tér van, s a kalaptartó jól rejt mindent.

30.000-re van írva az olaj/szűrő-csere, de én inkább 15-20-anként cseréltem.
DCI lévén érzékeny az üzemanyagra én csak MOL és OMW-t rakok bele, télen jobban szereti az OMW-t.

Sok féle kocsiban ültem, de 90lovas benzineseket ez a kis 65lovas rakéta keresztbe megeszi 120-ig. Aztán persze jön a papír forma. De városban ő a király.

Update: Egy kis stílusváltás után sikerült a teljes átlag fogyasztást levinni 4,5-re. Mosolygok, mert ezek az üzemanyag árak mellett hatalmas spórolás, ingázáshoz így tökéletes választás. "Fapad"-hoz képest kényelmes nagyon, mostanság sok furgonban ültem és évjáratfüggetlenül torony magasan komfortosabb volt mint a többi (Ford Fiesta van,Ford Tranzit Connect, Fiat Punto Van, Opel Corsa Van)

Hibalista

- Gömbcsuklók. Nem a magyar utakra tervezték a futóművet. 12.000.- -

Ide hordtam szervizbe

Renault Tamás Autó Kft. (Vác)Mindig minden rendben volt, sok autónkat hordjuk hozzájuk, becsületesen és jó árakon dolgoznak!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója? Clio vagy Megane DCI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)