Rakéta furgon
Szöveges ítélet
Egy igazi kis rakéta.
Eszméletlenül könnyű kasznihoz egy nagyon pörgős s nyomatékos kis motor lett berakva, nagyon jól gyorsul, igazi kis városi autó.
Autópályán 140-ig(3300 rpm) gyönyörűen tartja magát, fölötte azért már kezd vérezni. Egy hatodik sebességet simán elbírt volna még a motor ehhez a kasznihoz.
Öröm vele autózni.
Kemény a kuplungja, de azért meg lehet szokni. A futóműve az amivel nem vagyok kibékülve, de mindegyik francia ilyen. Nem ilyen utakra van tervezve, de azért kap is hideget/meleget. 2évete egy gömbcsukló.
A fogyasztása viszont egy álom, szinte termeli a diezelt. Nagy átlagban (város) 5 litert eszik, egyszer sikerült megetetnem vele 7-et de hegynek felfele, pörgetve.
Autópályán 110-re beállva 3!!! literes fogyasztás.
Meghálálja az OMW prémium dízelét, kevesebb a fogyasztás és jobban is húz.
Télen mindig indul, egyetlen egyszer volt, hogy sokáig tekert a rekord hidegben, -24fok, 60 centi hó. De 10 perc után ekkor is beindult.(OMW alpesi diezel)
Kétszemélyes Van verziót használok, hátul rengeteg rakodási tér van, s a kalaptartó jól rejt mindent.
30.000-re van írva az olaj/szűrő-csere, de én inkább 15-20-anként cseréltem.
DCI lévén érzékeny az üzemanyagra én csak MOL és OMW-t rakok bele, télen jobban szereti az OMW-t.
Sok féle kocsiban ültem, de 90lovas benzineseket ez a kis 65lovas rakéta keresztbe megeszi 120-ig. Aztán persze jön a papír forma. De városban ő a király.
Update: Egy kis stílusváltás után sikerült a teljes átlag fogyasztást levinni 4,5-re. Mosolygok, mert ezek az üzemanyag árak mellett hatalmas spórolás, ingázáshoz így tökéletes választás. "Fapad"-hoz képest kényelmes nagyon, mostanság sok furgonban ültem és évjáratfüggetlenül torony magasan komfortosabb volt mint a többi (Ford Fiesta van,Ford Tranzit Connect, Fiat Punto Van, Opel Corsa Van)
Hibalista
- Gömbcsuklók. Nem a magyar utakra tervezték a futóművet. 12.000.- -
Ide hordtam szervizbe
Renault Tamás Autó Kft. (Vác)Mindig minden rendben volt, sok autónkat hordjuk hozzájuk, becsületesen és jó árakon dolgoznak!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Clio vagy Megane DCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |