A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.5dCi 82LE 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Kákabélű vaddisznó

Szöveges ítélet

Gondoltam én is írok, javuljon az arány :)
Az autót 89000km-rel vettük. 1.2-es benzines II-es Puntot cseréltünk le. Mindenféle hasonló méretü autót nézegettünk, míg végül, amikor már teljesen meguntuk az autónézést, rátaláltunk erre. Azonnal felhívtuk a kereskedést, elötte 1 órával töltötték fel, másnap mentünk megnézni és meg is vettük, azóta is csak egyre jobban örülünk neki :)
Hazafelé én vezettem, akkor vettem észre, hogy a váltó hosszabb áttételü és 5-ben 90-nél 2000-et pörög. A sportos kagylóülések nagyon kényelmesek, szerintem rettentö jó vezetni + a börkormány is remek, amit viszont már régóta lefedtem, úgyhogy nem igazán tudom élvezni :).

Hamar összeszoktunk az autóval, a vételkori 4,5-ös átlagfogyasztás kis idö után lement 4,3-ra :)

Mivel kagylóülések vannak benne, aminek szélesek az oldalai, rádásul oldallégzsák is van benne, nem találtam hozzá üléshuzatot, így varrattunk az elsö 2 ülésre. Nagyon jók lettek. (Pécs, Györi Group) Télen könnyen indul.
Ezután tavasszal jött a nagyszervíz, ami után beállt egy 3,8-as átlagfogyasztásra a comp. szerint (és nem vettem észre, hogy csalt volna). Ez város, faluba (Pécstöl 20km a Mecseken át: dombra fel, majd le) és országút. 1230km-t mentünk, amikor elkezdett égni a lámpa. Egyébként elég csalóka a mutató, a felsö rész olyan, mint ha gyorsabban csökkenne, mint az alsó.

Nyáron kiderült, hogy nem jó az amúgy digit.klíma, szar volt a hütö. Új kellett, ezután derült ki, hogy az alsó gumicsö is lyukas, mintha átolvadt volna... csináltattam egyet, majd feltöltötték és már ment is, úgy tünik megsérült valamikor a jobb eleje, de ebböl semmit nem lehet egyébként észrevenni.

Hihetetlen a fogyasztása. Ha olyan az út, 2,5-3 liter a pillanatnyi fogyasztás 90-nél, de városban 4-ben is. Mindig mondom, mintha robogóval mennénk :D Németországba úgy "elugrottunk" vele, mintha csak a Pécs-Budapest távot tettük volna meg, meg se kottyant neki, az autópálya sem, bár az országút az igazi terepe. Nem Lamborghini, de azért lehet vele elözgetni, húz rendesen és ha kell megy, mint a vaddisznó. Autópályán se volt gond elözni 120-130-nál. 5-ben 3000-et pörög 130-nál, de átlagban kb 110-120km/h körül jöttünk. 2410km 98,5l gázolaj. vagyis 4 literes átlaggal értünk haza; oda klíma nélkül, vissza 60%-ban klímával.

Ezután nem is tudom hogyan, de elkezdtem olvasgatni és kiderült, hogy utólag bele lehet szerelni a tempomatot. Egy nagyon kedves haver meg is csinálta, aktiválni kellett a computert, bevezetni pár szál vezetéket azt hiszem az ECU-ból és kész. Megrendeltem a gyári kapcsolót és a müanyag borítást, a vezérlés pedig a rádió távvezérlöre lett rákötve, hibátlanul müködik azóta is. Elég jó hasznát vettük a következö német úton. Ez az autópálya egyébként rohadtul unalmas és monoton tud lenni.. Ez már decemberben történt, szerencsére hó nélkül, de ott is, ha jól emlékszem kb 100 literböl fordultunk meg, kb 4,2-es átlaggal, visszafelé majdnem hazáig huzogott az esö...

Pár szám még :D :
Pécs-BP-Pécs 427km - 15,7l -> 3,67l/100km, 6-os út.
Pécs-Szeged-Pécs 370km - 13l ->3,51l/100km.

Volt müszaki, gyertyacserék, ha jól látom még a gyári akku van benne, de a mostani (2011/2012-es) hideg télen is egész jól indult, de szerintem a következö télen cserélni kell.

Egyszóval, remek kis autó. Nem tudom, miért szídják olyan sokan a Renault-t, vigyázni kéne rá és akkor gondmentesen kiszolgál. A motor szuper, a futómü (ezeken a minöségi magyar utakon) meg az egyéb kopó dolgok, mint a neve is mutatja, kopásra vannak ítélve.

Az ítéletet május elején írtam, 1 hónapra rá belénkjöttek és GTK-s lett szegény Clio, úgyhogy meg van halva (legalábbis gondolom amíg egy kereskedö új autóként újra nem éleszti...)

Hibalista

- Amikor megvettük nagyon berezonált az egész autó: felsö motortartó bak csere megoldotta, de az alsó is el volt már kopva. - Úgy emlékszem, hogy a bal elsö kerék lötyögött, ki kellett cserélni egy kis kart, majd futómüállítás. - 107000km körül leszakadt az egyik hátsó fékpofa, szerencsére csak annyi történt, hogy parkolásnál nem volt ellenállása a kézifékbowdennek.

Ide hordtam szervizbe

Ismerös. 5-böl 5 csillag.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója? Megane II dci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)