A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2005-2012)

Clio 1,2 Free 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fapados fakír (Clio II; 1,2 Free)

Szöveges ítélet

A Clio III magyarországi megjelenése előtt (2005. év ősz) közvetlenül, jelentős kedvezménnyel megvásárolt 1149 köbcentis, fapados (se klíma, se ABS), 5 ajtós "gépállat". Több száz km-es egybefüggő vezetés alatt sem válnak kényelmetlenné az első ülések, a "jó" minőségű utakon a nyomvályúk között könnyedén elirányítható, kanyarstabilitása megfelelő, a közepes kátyúk sem rázzák szét. Fogyasztása (nem leszabályozásig pörgetve) városban és lakott területen kívül (< 110 km/h) esetén elbűvölő, autópályán (130 km/h és afölött) viszont már gyászosan sok. Minőségi üzemanyaggal (és az utazóközönség számának minimalizálásával) további üzemanyag spórolható meg a 110 km/h alatti sebesség tartományban. Kár, hogy a tanksapka ebben a változatban még az indítókulccsal nyílik, hajlamos a zár a rideg hidegben megmakacsolni magát (jégoldó segít rajta ...). Az 5. ajtó miatt a kicsike csomagtartó könnyen pakolható (a 14"-os teljes gumi garnitúra a kalaptartó kiszerelése és a hátsó ülés lehajtása után fér el csak, így jobb egyből a hátsó ülésekre pakolni azokat). A hátsó ülésre se a kosárlabdás/rögbis/szumó ismerőseinket ültessük, ha jót akarunk magunknak, bár van hátul is fejtámla és biztonsági öv ... A fékek jól fognak, a csikorgó gumik hangja alkalomadtán az autó közelébe tévedt szarvas, nyúl, egyéb kóbor állat / ember távoltartására is kiváló. A hátsó dobfékek hajlamosak nyikorogni egy idő után (az a fránya kosz ...). Majdnem leszabályozásig pörgetve vezetési stílussal igazi meglepetést tud okozni a "szerény" autóstársaknak lámpától-lámpáig, sőt a lakott terület végét jelző táblát követően. A kezelőszervek kézre esnek, a váltó igazi akadós francia, a gyári magnós rádió egy bizonyos sebességhatárig hallgatható, kutyahidegben is elsőre indul a "csillaggarázsban" töltött éjszakák után, ülés fűtés hiányában legfeljebb a hasunkat tudjuk süttetni a hamar meleget adó fűtéssel.
90 000 km után meg kellett Tőle válni, fő ok a klíma és az ABS hiánya, illetve az autó és (ember)állat(ok) fájdalmas és költséges nem 3. típusú találkozásai. Az autó garanciális korában csak az elakadásjelző kapcsolót kellett kicserélni.

Hibalista

- elakadásjelző

Ide hordtam szervizbe

Renault Makó

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 2105 kombi Következő autója? Megane 1.4 Base
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)