A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » 21 (1986-1994)

21 2 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Amire kellett, megfelelt

Szöveges ítélet

Egy vagy két évre kellett autó, nem tudtam pontosan, meddig tart majd a külföldi szerződésem. A regisztrációs adó miatt eleve nem akartam hazahozni. Olcsó autót kerestem, ami azért nem esik szét alattam. Tulajdonképpen mindkettő bevált, az autó meghálálta a bizalmat, a szerelőig mindig elért, és csak ott adta meg magát teljesen.

A motorjának egészséges hangja volt, a kasztni nem volt szép, de semmi rozsda nem volt rajta, és a festés kopottságból látszott, hogy a karosszéria sehol nem tört. A féltengelyek jónak tűntek - egészen addig, amíg el nem indultunk első hosszabb utunkra - addig nem próbáltam ki a tartós 120-130-at (tapasztalat: próbaút során lehetőleg 20-30 perc autópályázás). Kicserélték, este mehettünk tovább.

A hűtővíz lassacskán folyt el - hűtőcsere. A vízhőfokmutatót nem kell mindig komolyan venni, tipushiba, hogy kicsit többet mutat. Hiába emelkedett gyakran száz fok fölé a mutató, nyáron, hegyekben, megpakolva sem volt gond a melegedéssel. (Egyébként az autószerelő műszerrel meg tudja mérni a víz hőmérsékletét).

A váltó hibája "terepezésből" adódott, egy kiálló kő törhette el azt a kis alkatrészt a váltórudazatban, amit cserélni kellett.

Hogy ne csak a hibákról essen szó, használható, kényelmes autó, nagy csomagtérrel, viszonylag alacsony fogyasztással (bár sosem hajtottam nagyon).

Hibalista

- Hűtőcsere: 100 €
- féltengelyek cseréje: 300 €
- szénkefe: 60€
- váltóban alkatrészcsere: 60€
- vízcsövek: 60 €
- akkumulátor
- klimaventillátor, fűtés - nem lettek megjavítva

Ide hordtam szervizbe

szakszervíz, külföld, magánszervizek

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault 21 1986

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)