Müszer
Szöveges ítélet
Regota terveztem a vasarlasat, de a kivalasztot szinösszeallitast, es a techn. felszereltseget csak USA Exportra gyartottak, igy terveztem egy Importot.
Karacsonykor veletlen felfedeztem egy kereskedönel, megneztem, megvettem./Svajzi Import / Az elözö Svajzi tulaj, hihetetlen apolt allapotban, tökeletes Service könyvvel tartotta. Köszönetem !:)
Mivel kizarolag a Nemet Porsche Forumot olvasom, rengeteg technikai Infot kapok naponta . A Forumon olvasottak alapjan minden elromlik rajta, ami elromolhat , viszont nem elfelejteni, oda csak azok irnak, akiknel baj volt. A többi szazezer nem is olvassa valoszinü.
Motor: 204 Loerös, 2,500 ccm, Oramüszerüen müködik, csendes, surrogo, igazi elvezet csukva vagy nyitva hasznalni. Mindene eletromosan müködik, hal Isten a csomagtartok fedel nyitoi meg huzalosak, igy en kimaradok azokbol a kellemetlen elmenyekböl, amiket a Forumon olvastam. . . .
A Motorja közepmotor, borzalmasan eldugott, nehezen ferni hozza, a javitasa ezaltal bonyolult. vannak konstruktios hibai : KWS = Fötengely Simmering, "Zwischen Welle", es a gyujtogyertyakra szerelt gyujtotrafo. / Ez elreped/. Ezeket a hibakat viszont hazilag is lehet javitani. Tetö jol tömit viz-szel ellen, semmi zaj meg 200-nal sem.
Semmi hibat nem tudok eddig ra mondani
A Magyarorszagi utam utan viszont rajöttem , ott fel ev alatt darabokra esne, annyira rosszak ott az utak , minden csörgött zörgött rajta !Csatornadeklik, rosszul befoltozott feltört aszfalt utak, gödrök, hullamos utak stb. Borzalom volt.
Szep, egyedi Design, egy mai Speedster a mai forgalomban, egy elvezet beleülni. A Motorja viszont gyengecske, messze nem ugy ugrik, mint egy 3,2-es 911-es, hianyzik a nyomatek, a kisebb ürtartalom miatt . Jobban kell forgatni, akkor jön meg a kivant gyorsulas. A Motor viszont hihetetlen elasztikus: 4-5-ikben is lehet vele 50-el a varosban aautozni. A BC = Bord Coputer 9,2 fogyasztast jelez, hosszabb autopalyan 6,2-öt jelez .
Amit a Magyar utak minösegeröl irtam az sajnos valosag.
Amikor atlepem az Ostrak hatart mintha a befagyott viztükrön mennek...
Azota 9000 Km-t mentem mar vele, fantasztikusan siman jol müködik, semmi problema eddig . Hatso fektarcsat + beteteket csereltem, valamint elsö stabilizator tartokat. Fogyasztasa 100 sebesseggel, 5-ikben mutatott 6,2-öt.
Jövö heten megyek egy Vezetesbiztonsagi ÖAMTC palyara , ahol lesz csuszkalas, pörges, csuszopad, stb.
A nyarat nagyon elveztem vele, ujra megvennem. Megszerettem !
Azota 20 000 Km-t mentem vele, messze a 200 000 Km felett berreg a motor, siman .
USA bol biztos ami biztos megrendeltem az uj Hybrid-Keramia duplasoros csapagyat a gyanus "köztengelybe".600 $ volt...
Közben a starter kezdett borzalmasan csikorogni, egy-egy inditasnal = Kiszaradt szegeny, elfogyott a zsir benne .
Az uj mar a csomagtartoban .
Ha megvennek, sem adnam egy fillerrel sem olcsobban a betervezettnel, annyira szep, es finom konstruktio !/Eddig/
Egyik legjobb autom, pedig volt egypar :))
Azota a gepben 225 000 KM Van, mint az oramü müködik, a Katalysatoron levö vedölemezke zörög inditaskor, majd meg kell pöccenteni hegesztövel . ennyi .
Evente 1 - 2 x mosom, nem vagyok a nagy simogato,de szep a festese, inkabb a müszaki dolgokra figyelek, de nincs mit csinalni .
Az elsö seria a jo, a megbizhato, ezt bizonyitja a rengeteg motorszetrobbanas az ujabb S Modelleknel .
Raadasul mar egy tartalek motorom is van, ha baj lenne . . .
Eladnam, a garageban mar semmi hely, es Többet vagyok Görögben, mint itthol, de nincs ara szegenynek . Ezert meg kell tartani .
Hibalista
- az idök folyaman , lecsereltem a Klima hütöket, es a Vizhütöket, a Koppelstangekat, 4 fektarcsat betetekkel termeszetesen, gyertyakat, gyujtotrafokat,telire kikötöm az akksit, tavasszal pöcc-röff, vettem egy tartalek Motort, 123 000 km-rel nem dragak, es ebbe beepitettem a duplasoros Hybridkeramia csapagyat. Minden ujabb Boxster es a 996-997-es modelleknel is a egy konstruktio "hibas" motor került amiben csak egy sorosak a Köztengely Kupplung vegnel talalhato csapagyak, amik raadasul zartak !! A Mi modelleiinkben duplasorosak, es semmi problema velük a 500 000 Km elerni . Meg mindig mint egy müszer müködik ! -
Ide hordtam szervizbe
eddig en
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |