A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Porsche » Boxster (1996-2004)

Boxster 986 

Az ítélet értékelése
2,7(7 db)

Müszer

Szöveges ítélet

Regota terveztem a vasarlasat, de a kivalasztot szinösszeallitast, es a techn. felszereltseget csak USA Exportra gyartottak, igy terveztem egy Importot.
Karacsonykor veletlen felfedeztem egy kereskedönel, megneztem, megvettem./Svajzi Import / Az elözö Svajzi tulaj, hihetetlen apolt allapotban, tökeletes Service könyvvel tartotta. Köszönetem !:)
Mivel kizarolag a Nemet Porsche Forumot olvasom, rengeteg technikai Infot kapok naponta . A Forumon olvasottak alapjan minden elromlik rajta, ami elromolhat , viszont nem elfelejteni, oda csak azok irnak, akiknel baj volt. A többi szazezer nem is olvassa valoszinü.
Motor: 204 Loerös, 2,500 ccm, Oramüszerüen müködik, csendes, surrogo, igazi elvezet csukva vagy nyitva hasznalni. Mindene eletromosan müködik, hal Isten a csomagtartok fedel nyitoi meg huzalosak, igy en kimaradok azokbol a kellemetlen elmenyekböl, amiket a Forumon olvastam. . . .
A Motorja közepmotor, borzalmasan eldugott, nehezen ferni hozza, a javitasa ezaltal bonyolult. vannak konstruktios hibai : KWS = Fötengely Simmering, "Zwischen Welle", es a gyujtogyertyakra szerelt gyujtotrafo. / Ez elreped/. Ezeket a hibakat viszont hazilag is lehet javitani. Tetö jol tömit viz-szel ellen, semmi zaj meg 200-nal sem.
Semmi hibat nem tudok eddig ra mondani
A Magyarorszagi utam utan viszont rajöttem , ott fel ev alatt darabokra esne, annyira rosszak ott az utak , minden csörgött zörgött rajta !Csatornadeklik, rosszul befoltozott feltört aszfalt utak, gödrök, hullamos utak stb. Borzalom volt.
Szep, egyedi Design, egy mai Speedster a mai forgalomban, egy elvezet beleülni. A Motorja viszont gyengecske, messze nem ugy ugrik, mint egy 3,2-es 911-es, hianyzik a nyomatek, a kisebb ürtartalom miatt . Jobban kell forgatni, akkor jön meg a kivant gyorsulas. A Motor viszont hihetetlen elasztikus: 4-5-ikben is lehet vele 50-el a varosban aautozni. A BC = Bord Coputer 9,2 fogyasztast jelez, hosszabb autopalyan 6,2-öt jelez .
Amit a Magyar utak minösegeröl irtam az sajnos valosag.
Amikor atlepem az Ostrak hatart mintha a befagyott viztükrön mennek...
Azota 9000 Km-t mentem mar vele, fantasztikusan siman jol müködik, semmi problema eddig . Hatso fektarcsat + beteteket csereltem, valamint elsö stabilizator tartokat. Fogyasztasa 100 sebesseggel, 5-ikben mutatott 6,2-öt.
Jövö heten megyek egy Vezetesbiztonsagi ÖAMTC palyara , ahol lesz csuszkalas, pörges, csuszopad, stb.
A nyarat nagyon elveztem vele, ujra megvennem. Megszerettem !
Azota 20 000 Km-t mentem vele, messze a 200 000 Km felett berreg a motor, siman .
USA bol biztos ami biztos megrendeltem az uj Hybrid-Keramia duplasoros csapagyat a gyanus "köztengelybe".600 $ volt...
Közben a starter kezdett borzalmasan csikorogni, egy-egy inditasnal = Kiszaradt szegeny, elfogyott a zsir benne .
Az uj mar a csomagtartoban .
Ha megvennek, sem adnam egy fillerrel sem olcsobban a betervezettnel, annyira szep, es finom konstruktio !/Eddig/
Egyik legjobb autom, pedig volt egypar :))

Azota a gepben 225 000 KM Van, mint az oramü müködik, a Katalysatoron levö vedölemezke zörög inditaskor, majd meg kell pöccenteni hegesztövel . ennyi .
Evente 1 - 2 x mosom, nem vagyok a nagy simogato,de szep a festese, inkabb a müszaki dolgokra figyelek, de nincs mit csinalni .
Az elsö seria a jo, a megbizhato, ezt bizonyitja a rengeteg motorszetrobbanas az ujabb S Modelleknel .
Raadasul mar egy tartalek motorom is van, ha baj lenne . . .

Eladnam, a garageban mar semmi hely, es Többet vagyok Görögben, mint itthol, de nincs ara szegenynek . Ezert meg kell tartani .

Hibalista

- az idök folyaman , lecsereltem a Klima hütöket, es a Vizhütöket, a Koppelstangekat, 4 fektarcsat betetekkel termeszetesen, gyertyakat, gyujtotrafokat,telire kikötöm az akksit, tavasszal pöcc-röff, vettem egy tartalek Motort, 123 000 km-rel nem dragak, es ebbe beepitettem a duplasoros Hybridkeramia csapagyat. Minden ujabb Boxster es a 996-997-es modelleknel is a egy konstruktio "hibas" motor került amiben csak egy sorosak a Köztengely Kupplung vegnel talalhato csapagyak, amik raadasul zartak !! A Mi modelleiinkben duplasorosak, es semmi problema velük a 500 000 Km elerni . Meg mindig mint egy müszer müködik ! -

Ide hordtam szervizbe

eddig en

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Porsche Boxster 1996

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)