A nagy, fehér munkatárs...
Szöveges ítélet
4 év alatt semmi komoly meghibásodás.
Vezetőülését kicseréltem légrugósra, (bontóból),nagyon kényelmes lett. Magas vagyok (185) jobb lenne hátrébb tolni az ülést, de a hátfaltól nem lehet.
Az előírt 40000 szervíz intervallum helyett 30000 km-enként hordom, és nem sajnálom a gyári szűrőket és a jó olajat tőle. Ezt eddig meghálálta, semmi motorikus hiba, semmi EGR baj,igaz sokat megyek autópályán, és olyankor gondolom kitisztítja magát.
Nagyon jól megy, de nem kínzom, max.110-120-al járok ott.
Jellemző, hogy fék betéteket elöszőr 140000 km-nél kellett cserélnem.
Tavasszal beszereltem egy nappali LED-s menetfényt,( 0 állásban rögtön felkapcsol, tompítottnál le) remélem megoldódik a gyakori izzócsere kérdése.
Az eredeti Pirelli nyári gumijai idén totál megadták magukat, az egyiknek a futófelülete 30 cm darabban levált, a másik 3 oldala szétrepedt. Ijesztő látvány volt gumi cserénél. 4 évesen ez lehet hogy felveti a gyártási hiba kérdését is??!!(Hozzátéve, hogy a futófelület alapján még min, egy nyári szezon volt a gumikban, és nem járok 3,5t fölött).
Eddig nem bántam meg, megbízható társ.
Hibalista
- Pótkeréktartó berohadt (rendszeres téli- nyári csere mellett) 1 évesen le kellett vágni, gariban cserélték. - Hátsó laprugók szilentjeit sorban elhagyta, szervízes csere 7000/db, netről rendelve, házilag csere 2000. - Félévente tompított izzó csere.(Nehezen hozzáférhető) - Az utóbbi időben a hátsó ajtószárnyak elkezdeni beragadni(?),sok mozgatásra + WD40 bejáródik. - - -
Ide hordtam szervizbe
Frédi-BéniKorrektek, gyorsak, meg vagyok elégedve - de a márkaszervíz... drága
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Jumper | Következő autója? | Boxer |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |