A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 2,0 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

sok füst, kicsi láng

Szöveges ítélet

Mondeo (MK 4 facelift) után került hozzám egy garantált 100 ezret futott, belga származású 508-as.

Valamilyen dízel kombi kellett, 3 milliós értékig, lehetőleg nem 1.6 alapmotorral hanem 2 literrel. Volt egy erősen szűkítő tényező is, a futás nem lehetett több (nem tekert)100 ezernél.
Hosszas keresgélés után jutottam az 508-ra, rengeteg autót megnézve előtte, és visszagondolva azt kell mondanom nem volt jó döntés.

a szóba jöhető típusok:
-Mondeo MK4 facelift. 3 millióért csak enyhén lefingott, visszatekert órásak vannak, pedig ez egy nagyon jó autó, ill. ugyanolyat nem akartam mint volt.
-Focus: túl egyszerű, unalmas, sablonos, egyébként nem lenne rossz választás.
-VW Golf 6-7: 100 ezres futás elég ritka, 2.0 TDI motorral szinte egy sincs, főleg nem ennyiért.
-Insignia: ebből van is ennyiért,futásra is, szarásig extrázva szinte mind, de rengeteg insigniát árulnak motorhibásan, vagy már úgy h a második blokk fut a kocsiban,, de pl a követős bi-xenon sem örök életű szintén többszáezres alkatrész. szóval megbízhatósági problémáktól tartva inkább skip.
-Passat (B6 B7): A b6 -os azért már nem egy mai csirke, a többi típushoz hasonlítva legalábbis, 100ból 1 ami 100 ezret futott. B7 ennyiért még pont nincs.
-C5 : szinte ugyanaz az autó mint az 508 (ugy tudom egy soron is készültek) , de beltérben elég csumpi. azért a hidrós változatot kiprobálnám.

Nem vagyok oda a peugeot-okért, de gondoltam miért ne ?!
ebben az árban elég sok van belőlük, futás szerint azért a tekert órásk között is találni valós 100 ezreset, nagyrészt 140-160 LE-s 2 literes dizezzel, amivel jók a tapasztalatok. extrákkal is jól ellátott a típus.

a véleményem, mint a többi felhasználóé is magánvélemény, simán lehet hogy egy autókhoz nem annyira kötődő laikust, vagy egy régi járgányból átülve simán lenyűgöz a csilli villi sok extra, a hatalmas tetőablak (ami kb minden kombiban alapfelszereltség volt), és a szép külső belső design. kategóriatársaihoz képest azonban nem a legjobb választás,kár érte :) én drukkoltam a franciáknak.

ha mégis ezt vennéd vásárlás előtt mindenkinek ajánlom hogy vigye el egy hivatalos peugeot márkaszervizbe átvizsgálásra. 15 ezerért kapsz az autódról egy 10 oldalas dokumentációt, amiben a garanciális javítások is benne vannak km-számmal együtt (ha volt ilyen) ebből kikövetkeztethető h valós e a futás. az első autó amit megvettem volna ezen a teszten bukott meg, rengeteg rejtett hibát találtak rajta, amit a tulaj sem tudott.
a vizsgálat ezen kívül megmondja az "ad blue" tartály szintjét, részecskeszűrő állapotát meg egy csomo minden mást.

pozitivumok/szerettem benne:
sok extra : tetőablak azért királyság, HUD is egy hasznos dolog, bár kicsit parasztvakítás, esőszenzor, fényszenzor, radarok stb.. itt szinte mindegyikben alapfelszereltség.
létezik belőle tényleg megkímélt keveset futott, amit nem a kereskedő szilikonozott ki fél órája hanem tényleg olyan (ez dízel kombik között ritka)
olcsóbb a többinél (nem csoda, a piac beárazza magát ;)
esztétikus kívül és belül, lenyügőző méretei vannak
a belső hangulatfények, sok kis led megvilágítás nagyon mutatós (2012-től a belső fényeket narancsről fehérre cserélték ez sokat dobott rajta)
2 literes dizel megbízhtató, keveset eszik, megfelelő a 140 LE .
70 literes tank.

nem annyira szerettem benne:
méretei kicsit feleslegesek. passatnál (b7) 10 cm-el nagyobb tengelytáv miatt nehezen fordul el bárhol, bent bár nagy de "körbe vagy építve" igy nem érezni nagynak. a hely ettől függetelnül nem több benne mint a "fél számmal" kisebb passatban.
váltó pocsék. akadós, darabos. addig mondjuk lehet tetszik amig nem ülsz másban :)
kuplung, kormány relative nehéz úton jár erre mondhatjuk/foghatjuk hogy nem városba való autó..
városi közlekedést nehezíti hogy hiába van elöl hátul radar, annyira lassan reagál az akadályra hogy sokszor mire már beparkoltam valahova akkor kezd el csak csipogni. ez nagyon zavaró ugyanis az autóból hátra alig lehet kilátni, az orra pedig nagyon nagy.
futómű: az egyik amit nagyon elszúrtak. kurva kemény a felfüggesztés semmit nem nyel el még 16 os felnin se. a kormánymű/kormányzási érzet persze halott szóval nem lesz jobb érzés sportosan menni vele (mint pl a mondeo ami isteni ilyen szempontból) cserébe rázni fog és hangos lesz minden kicsit sem tükör úton.
ülés: sajnos nekem kényelmetlen volt, folymatosan fájt benne a derekam, érdekes más autókkal nincs bajom, de elfogadom ha másnak kényelmes. én folyamatosan tekerésztem a hipi-szupi elektromos deréktámaszt de sosem volt jó.
ergonómia: 10 ből 4 pont. az autóba nehéz beszállni (pedig kistermetűnek számítok), belül nevetségesen kevés tárolórekesz (telefont, pénzárcát hova rakod ??) a beltér gyorsan öregszik (ajtóbehúzó gumirozása hámlik, a kagylósított ülés nagyon hamar szétgyűrödik stb.)
zene: alap hangcucc volt benne, (nem a JBL). doboz hangú vacak sajnos, aki egy kicsit is szereti a minőségi hangzást, az csalódni fog. ide tartozik h a bluetooth is, 5 ből 3 szor tudott csak automatán csatlakozni.
napi használósnak, cégautónak nem annyira alkalmas, inkább ritkább családi hosszú utakra.

megbízhatóságról a 20 ezer km miatt nem nagyon tudok nyilatkozni, a végén mondjuk megállt a klímája ami kompresszor cserével járt. ( 50 ezer), de valahogy az az érzésem hogy ezek az autók már nem fognak futkosni 15-20 éves korukban.

Nem sokkal később lett egy fapad Passat B7 kombim. kevesebb díszlettel, de sokkal jobban hozza a kötelezőt..

Hibalista

- klima kompresszor : 50 ezer

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? mondeo Következő autója? passat
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)