A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 3.0 V6 

Az ítélet értékelése
3,6(5 db)

Rossz álom

Szöveges ítélet

Nagy elvárásaim voltak az autóval kapcsolatban, amelyek az eltelt 9 hónapban a 0-hoz közelítenek és lassan már el is érik.
600 km-nél a computer súlyos motorvezérlési problémát jelzett, szerencsére a motorleállítás és újraindítás után megjavult. A közben felhívott Peugeot Assistance azt mondta, hogy biztos "megzavarodott a számítógép". Autópályán 160-as tempó fölött a motorháztet? "libegett", kb. 1 cm-es amplitúdóval. Ezt valamennyire már orvosolta a szerviz, állítólag gyárilag nem volt beszerelve egy gumi távolságtartó.
Az autó ma van hatodszor szervizben, mert a tiptronic funkció elszállt, vezetékcsere 30 k forintért (ha nem lenne garanciális). Ötödször tegnapel?tt volt, a városi 20 l-es fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, gépkönyv szerint 14.5 l. A csomagtartóba két b?rönd fér be, nagyon kicsi. A pótkerék nincs rögzítve a kocsi fenéklemezéhez, ezért egy-egy nagyobb huppanónál önálló életet él, ha üres a csomagtartó. Az es?érzékel?s ablaktörl?r?l külön fejezetet lehetne írni, legyen elég annyi, hogy cseperg? es?ben én vezérlem kézzel. A középkonzol egyen gombjain még 9 hónap után is nehéz kiigazodni. A f?t?motor fordulatszámszabályzó tekerenty?je olyan kiképzés?, hogy ember legyen a talpán, aki keszty?ben el tudja forgatni. Hátul olyan kevés a hely, hogy a kétéves gyerek az ülésem háttámlájának neki tudja támasztani a lábát!! Én 176 cm vagyok. Sajnos nem a JBL audió van benne, a hangmin?ség gyenge - pl. a Ford Focus Cmax gyári alapberendezésével összehasonlítva. Még sorolhatnám estig, egyszóval szégyen, hogy egy 8.6 milliós autó ennyire slendrián módon van összerakva.
Hogy valami jót is mondjak, az els? ülések kényelmesek, a motor jól húz és szép hangja van, az autó csendes, a futóm? kiváló, habár keresztbordákon hajlamos a hátulja elpattogni. A bels? tér anyagai szépek, jó min?ség? hatást keltenek, az összeszerelésük egy-két helyen gyenge. A keszty?tartó óriási.

A véleményem röviden: habár én az Oroszlán jegyében születtem, ilyen jegy? autóra a jöv?ben nem vágyom. S?t, a 16 éves Audi V8-omat nem cserélném el vele. (lásd Népítélet / Audi / V8).

Hibalista

- Motorvezérlés, ablaktörl? és ablaktörl? vezérlés, motorháztet? rögzítés, hangszórók, hamutartó ajtó beragadt, ablakemel? vezérlés, tempomat, tiptronic vezérlés, csomagtartó zár, ablakmosó folyadék tartály, kézifék, üléskárpit rögzítés

Ide hordtam szervizbe

budapesti márkakeresked?

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? Passat, 2000 évjárat Következő autója? A8 vagy Mercedes E osztály
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)