A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 2.0 HDI SW 

Az ítélet értékelése
3,5(13 db)

A "pittyegő, sípoló" pénznyelő.....

Szöveges ítélet

Amikor ezt kiválasztottam, tulajdonképpen Mercedes cl500asokat nézegettem, de nem volt pont ekörüli árban, s sajnos nem vártam.....(persze nem újat...kb 1-1,5 millióval lett volna több egy szép, szervizelt darab. Pár hónapot vagyok itthon évente, szóval kezdtem luxusnak érezni a mercedest...) Úgyhogy a keresgélés közepette egy sötét napon megláttam a Peugeot hirdetését. Külsőre szép, panoráma tető hangulatos, belső is tetszett. A tulaj nagyon szépen tartotta (gondolom mint én....szervízben vagy garázsban....), ezért újszerűnek hatott. Megtetszett, perkáltam, vittem. Első örömök után igazából 2-3 havonta szervízben állt az autó átlagban. Az autó szinte minden alkatrésze olcsó, rossz minőségű. Itt hatványozottan érvényesül Murphy jól ismert törvénye: ami elromolhat, az el is romlik. Azzal kiegészítve, hogy ami jó, arra is hibaüzenetet ír ki.......Imád csipogni, pittyegni, hangokat adni mindenért. A pittyenő hangtól és felugró hibaüzenetektől már a végén az ütő megállt bennem mindig egy pillanatra és a hátamon a szőr felállt hogy ugyan mi van már megint???!!!! Gyakorlatilag egy-egy szervíz után pár napot elgurulgat, majd újabb hibaüzenet, meghibásodás következik....A motorja rengetegszer megadta magát. Szimplán menet közben leáll...újraindításnál 10ből 9szer indult, de párszor le kellett tolni az útról....ezt mikor szervízben orvosolták, utána pár hónapig jó volt, majd újra....Az utolsó útjaimat futómű probléma tette halálfélelemmé. Szervizessel próbakörön szét is ment, vontatni kellett az utolsó párszáz méteren (ergó tolva volt többször, s vontatva is...) defektet jelez tévesen. Persze így folyamatosan minden vörösen villog, pittyeg, sípol...Defekt persze nem volt...A csomagartó ajtaján az ablak külön nyitható. Sose használtam, viszont menet közben többször kinyílt magától...Megint minden pirosan világít, pittyeg, sípol, stop stop stop egy ajtó nyitva felirat mindenhol.....deréktámaszt állítani lehet. Egyszer állítottam, eltört, utána így a vezető ülés nyikorgott....navigációs cd-t nem ismeri fel legtöbbször. Meguntam, telefont használtam ehelyett...Sorolhatnám...Lényeg: Ez az autó idegesítő, idegtépő, botrányosan rossz elektronikával. Az utolsó hónapokban már imádkozva ültem be, hogy csak érjek oda. És én megpróbáltam normálisan szervizelni....Márkaszervíz, s a pénzt nem sajnáltam...De amikor 2 éve csak arról szól a történet, hogy a szervíz a második otthonom...nos itt feladtam......Sajnálom, hogy nem vagyok gazdag, s nem tehettem meg, hogy bezúzatom...így kellett találnom egy másik szerencsétlent, aki folytatja.....jahhh...eladásnál persze problémás, mivel francia autót mostanság nem nagyon keresnek. Aki keres is, tisztában van a hírükkel...Nehéz eladni.....Nem véletlenül, FRANCIÁT TÖBBET SOHA!!!!!!! SEMMILYET!!!!!! Egy rémálom ért véget, mikor végre elgurultak vele.....Másik két autómat megkönnyeztem. Ennél csak egy nagy kő esett le a szívemről...Ha jó lett volna, esküszöm, megtartottam volna sokáig, mert amúgy egy jó, kényelmes, normális közlekedésre alkalmas autó lenne. De a realitás az az, amit leírtam....Mindegy, számomra amúgyis kissé "papperes" autó volt. Keménytetős MX-5 jött helyette...Mert az tényleg jó és szép....

Hibalista

- jobb oldali és hátsó vízspriccelő kilyukadt. Mikor megcsináltattam, a vezető oldali lyukadt ki.....vezetékeket folyamatosan cserélgették benne, mégis új hibás üzenetek jelentkeznek. Defekt, mert a szelep is gyenge anyagból van, s egy pumpálásnál szimplán eltört. Jobboldali fűtés, de az egész úgy rossz, ahogy van. Párásodik, gyengén fűt. Akkumulátor persze szintén nálam került cserére. Jobb hátsó futóműben már elfelejtettem mi, de 50 ezer volt. Két első gömbtámasz, szilentek...Szétment minden szinte a futóműben kb 170ezernél....navigációs cd-t 10ből 8szor nem ismeri fel, így már telefont kellett inkább navigációnak használni......keréknyomás érzékelő tévesen érzékel, automata váltó csúszott (már nem csináltattam, bele fáradtam....), turbó tömítés, tempomat vezérlés hiba, fap adalékszint töltés ez egyébként automatikus üzenet kb 180ezernél ha éppen nem csipogna valamiért amúgyis.... (3 lityó lötty 43ezer...ha egyáltalán bele töltötték és nem csak a hibaüzenetet törölték....) holtponti vezérlés (??) nemtommi volt, de 80ezerben fájt s a motor sokadszorra megadta magát miatta...tükörbehajtás funkció bekapcsolása!!!! 7000......gyárilag nincs bekapcsolva.....panoráma tető rezonál, szervíz válasza, hogy ez ilyen.....deréktámasz állítható, eltört...továbbá természetesen összes folyadék, szűrő csere, pár égő, stb. Hirtelen ennyi jutott eszembe....Persze ez nem mind "hiba". De így összességében kevesebb mint két év alatt eszméletlenül sok. Ennyi idő alatt az előző mercedesemben egy akksit és olajat, filtereket cseréltem, "hiba" nem volt.....................

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián. Sokszor csak áll az ember ott, s nem foglalkozik vele a kutya sem....időpont mindig sokára van (autómból kiindulva megértem...), figyelmetlenül érdektelenül írogatja a problémákat. Mondom ha úgyis itt van már az autó, egy hónap van a műszakiig, akkor legyen friss műszakival is...nem csinálták meg....egy példa volt. Nem szerettem őket. Itt olyan érzésem volt, hogy úgy néznek az emberre kb hogy miért pont ide hoztad??......

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

peugeot Balogh nyíregyháza. Nagyon korrektek, kedvesek, segítőkészek. Megcsináltak pontosan mindent. Igyekeznek az árakat az ember pénztárcájához igazítani. Keresnek utángyártottat, konzultálnak a lehetőségekről. Ilyen egy jó márkaszervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? clk 320 Következő autója? MX-5 NC
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)