A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 2.0 SRi Signature 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Átlagos külső, szerethető belső...

Szöveges ítélet

juniusban vettem az autót 197000 km-rel.az előző gazdi nem lehet szerintem egy hozzáértő arc,a "csak egy autó,elvisz ahova kell" tipusú emberek közé tartozik.na de mindegy...szóval megvettem,mert felszereltsége jó,teljesítménye nem rossz,kényelmes,tágas.a külső állapota kissé karcos ill. horpadásokkal "szépített",de nem is csodálkozok rajta,hiszen a fószerra csak rá kellett nézni.próbakörön kopogott a jobb eleje,csattogott a motortérben valami(szervocsapágyra tippeltünk,de az ékszíjfeszítő volt a bűnös) és iszonyatosan poros,faleveles volt minden.a belseje viszont szép volt,leszámítva a gagyi rádiósmagnót meg a tel.kihangosítót.(egy tégla simán elfért volna benne)váljon az előző tulaj dicséretére,a szilentek,féktárcsák,fékpofák stb nem sokkal előtte lettek cserélve.(műszakizott a vas).mondta ugyan,hogy az olaj,szűrők,szíjak is cserélve lettek,de nem tenném tűzbe érte a kezem.elindultam hát haza frissen vásárolt autómmal,nem is volt vele különösebb gond,bár lomhának találtam kicsit.a fordulatszámmal a mai napig nem vagyok megbékélve,150km/h-nál forog 4000-et a motor.(előtte Vectrám volt 2.0i,190km/h-nál forgott 4000-et).másnap és harmadnap sem volt semmi baj az autóval,kezdtem megszokni.azután egyszer csak felvillant egy kis piros lámpa a műszerfalon.minden előzmény nélkül.elővettem a könyvét,és megnéztem mi az.víz kevés a rendszerben.ok!alánézek,folyik.még aznap elvittem a szerelőhöz,nézze meg és a kötelező dolgokat(olaj,szűrők,szíjak stb) is cseréljük,ha már ott vagyok.nem mondanám,hogy örült ´Freibá (jó ismerős a szerelő) a Francia csodámnak,de hát ne Ő örüljön,azt nekem kell.egy óra múlva csörög,a motor oldalán lévő müanyag vízcső-kivezetés repedt el.másnapra megvan,7000 ft.ok!2 nap mulva ismét hív az öreg,kész a vas,vihetem.közli velem,elöl a jobb oldali teleszkop kopog,ékszíjfeszítő is kuka.Ő kicserélte az olajat,szűrőket,vezérlést,gyertyákat,fagyállót meg a vízcsövet.cakli-pakli 49 ezret kér.azt hittem nem jól hallok,de megerősített,hogy ennyi.kérdeztem tőle kicserélt-e mindent,mondta igen.ezek után senki ne mondja nekem,hogy a Francia autókhoz drága az alkatrész,mert körberöhögöm.és valóban,mindent kicserélt az öreg.két hétre kicseréltem a feszítőgörgőt is(az valóban drága volt),a teleszkóp meg nem idegesít.került bele normális hifi,a telefonkihangosítót kivágtam,és semmi bajom a szekérrel.a kezdeti lomhasága is elmult,bár nem egy sportauto.sokat vezetek,hosszu távokat,de a nap végén sem fáj semmim.fogyasztása 9 liter körüli,de ez nyilván lábfüggő.aki ilyen autot akar,annak eddig csak ajánlani tudom,de legalább egy 2.0-es motor legyen benne.amióta nálam van került bele eddig 17.000 km,és nincs panasz.remélem így is marad!ja,a végsebbessége nálam 210 km/h körül van és 200-ig minden különösebb erőlködés nélkül húz. :))

Hibalista

- első teleszkóp(a szára a mai napig kopog,de nem cserélem ki,üzembiztos és stabil) feszítőgörgő(33.000!!) apró el.hibák,
- vízcső(nem volt drága).az első sárvédőn lévő díszlécet viszont csak Franciaországból tudták beszerezni,potom 8000-ért!

Ide hordtam szervizbe

ismerősök szerelték ill. én,ha nem igényelt komolyabb felszerelést.szerelők korrekt és megbízható emberek,bár az utolsó olajcserénél nem huzták meg rendesen az olajszűrőt...
gyanús volt az olaj az autó alatt,de szerencsére csak ennyi történt.azóta ok!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 197000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra Következő autója? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)