A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 Benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis francia, nagyon szerettük.

Szöveges ítélet

Nagyon jó kis autó volt. 2 esetet kivéve sosem állt meg sehol. (akku, felsőholtponti jeladó). Sokat utaztunk vele, de lassan eljárt felette az idő. Féltem hogy bár motorikusan kifogástalan az a fránya francia elektronika 15 év után nehogy bemondja az unalmast. Meg kicsi is volt már a családnak szépen kinőttük. Megvolt hozzá mindenem, téli kerék szett, gyári tetőcsomagtartó, vonóhorog, tetőbox. Egyszer pár hónapig a munkám miatt sokszor kellett autópályáznom. Ilyenkor 130km/h-nál amellett hogy szegény pörgött is 3500 körül "nagyon szomjas is volt" 9-10 liter megivott. A legjobb fogyasztása 90-100km/h között volt, akkor 6,5-6,7 között ki lehetett hozni. A váltója olyan peugeot-os, nem volt rossz, de tudnak a franciák jobbat is ennél. Ami vicces hogy amikor kijöttek a 308-asok, azoknak is pont ugyan ilyen volt a váltójuk. Több 308-ast is vezettem. A 307-nál fokozatok érdekesen alakultak. Előzésnél vissza kellett kapcsolni 3-dikba 80 körül és akkor szó szerint ugrott, de hamar elérte a végét, amikor áthúztam 4-dikbe, mintha elveszett volna a lendület. Gyorsult még de feleannyira mind 3-ban. Ez mondjuk sosem tesztett benne. Összefoglalva jó döntés volt. Ültem 1,6HDI-be is az teljesen más, utólag már nem lett volna rossz ha azzal a motorral veszem.

Hibalista

- A szokásos kopó alkatrészeken kívül 2x cseréltem komplett vezérlést (99600km szijj, fesz.görgő,vízpumpa, fagyálló, gen.szijj, olaj, összes szűrő, gyertyák 84000HUF; 192225km szijj, fesz.görgő,vízpumpa/continental szett/, fagyálló, gen.szijj, olaj, olajszűrő 81.000HUF), és egyszer kuplung-szettet (180820km olaj, olajszűrő, levegőszűrő, váltóolaj, kuplung-szett/valeo 33.000HUF/ 68.000HUF). - Az autóm 2x nem indult, egyszer felsőholtponti jeladó ment tönkre (157000km 16000HUF), máskor meg az akkumulátor. 10000km-enkét cseréltem az olajat és mindent cseréltem a gyári előírásoknak megfelelően. Egyéb javítások Kipufogó hátsó és középső dob csere 26.674HUF, hátsó lengéscsillapítók cseréje 194370km 54.000HUF, generátor fesz.szabályzó javítás 176946km 22.000HUF . Az autó pontosan 9 év és 11 hónapot volt nálam, 15 évesen adtam el, ezidő alatt a teljes ráköltött összeg 1.052.265HUF. Eladtam 600.000-ért.

Ide hordtam szervizbe

Baksa - Sokáig hordtam oda, de aztán átvágott. Cseréltünk nyáron hőmérő gombát és termosztátot, de nem készítette fel télre. Majdnem szétfagyott a kocsi. :-(

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Pécs-Hird, Cegléd. Mindkét szerelő kifogástalan, csak dícsérni tudom őket.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 137000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara Következő autója? 5008 2.0HDI
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)