A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 CC 1997ccm 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Dorombolo kiscica

Szöveges ítélet

*** Kulso:
Sokat magyarazni nem kell, teto nelkul talan meg szebb. Feketeben igazi szexbomba. A hatso lampak a V alaku elrendezessel nagyon ott vannak, a lednek sztem mar reg szerianak kene lennie mindenhol. Sajnos csak a helyzetjelzo es a feklampa ami tenyleg ledes, dehat ez van. Leengedett tetovel komotosan menni jo dolog, de nem belvarosi forgalomba valo. Sokan megbamuljak az autot, de ezt nagyon hamar megszokja az ember es termeszetesnek veszi.

*** Kenyelem:
Gyakorlatilag 100 szazalekos. A 307-esre altalaban sem panaszkodnak e teren, itt talan meg jobb. A kormany 4 iranyban allithato, igy barmilyen ulesbeallitas eseten el lehet azt takaritani a lab utjabol. A kenyelmes vezetesi pozicio nagyon hamar megtalalahto. Az also uleslap sajnos nem dontheto. Az ulesfutes es a klima lehetne kicsit erosebb de meg elfogadhato. Jo otlet a muszerfalba epitett cd valto, hely ugyis van ott boven.

*** Vezetesi elmeny:
Nem rossz, a mereteket viszont szokni kell: Alig hosszabb a sima 307-nel, belulrol viszont minden iranyban sokkal nagyobbnak erzodik annal. A tolatoradar itt mar majdnem letszukseglet, en az elso honap utan beepitettem egyet. Nem sportkocsi, de azert elfogadhatoan megindul, igy hetkoznapi forgalomban egyszerre lehet konnyeden es temposan haladni vele. Kozepesen dinamikus stilus mellett (intenziv kigyorsitasok, de alapban kozepes fordulatszamtartomany) 14 liter korul alakul a varosi fogyasztas. Telen vagy gyakori klimazasnal 15-16. A motor hidegben nehezen indul, hajlamos hisztizni. Folyamatos 1800-as fordulatnal nagyon szep morgo hangja van a motornak, mintha csak egy macska dorombolna (persze itt nem huz semmit). 160 folott ujra elojon egy kicsit erosebb de szinten nagyon kellemes morgo hang, szelzaj az szinte nincs. A fekekre vigyazni kell, az elso tarcsak itt sem hutottek, hajlamosak a tulmelegedesre. A valto peugeot, ennek megfeleloen pontatlan es neha buntet. A szokasosnal nehezebben jar, hatarozottan kell kezelni. A kuplung fent fog es a kiemeles gyors, ez a valtoval ellentetben mar partner a gyors valtasban. A szervokormany varakozason feluli, pont eleg lagy a konnyu parkolashoz, megis gyorsan tekeredik vissza, a korulmenyekhez kepest direkt. A merevseggel sincs gond, a felhuzott teto erezhetoen sokat merevit, uthibanal zorges csak a hatso futomu es a csomagtarto felol erkezik.

*** Update1:
Mivel nem volt semmi emlitesre melto szervizproblema, es az auto hozta gyakorlatilag az osszes elozetes elvarast, frissitettem az iteletet es szepen feljebb toltam a pontokat. Mindent osszevetve ez egy igazi elmenyauto allando hetkoznapi hasznalatra, amibe mindig jo erzes beleulni es vezetni.

*** Update2:
4 ev megelegedett hasznalat utan eladtam, mert mar nagyobb es erosebb autora vagytam. Ennek az autonak volt a legjobb ulese amiben valaha is ultem (azota felso-kozepes autoim voltak). A fenntartasa nem volt veszes, evente atlag 1-2szer kellett szervizbe vinni napi hasznalat mellett. A rendszeres karbantartast meghalalta. Soha nem hagyott ott, egy akku lemerulest kiveve amikor egve felejtettem a vilagitast. Mindig mindent megcsinaltattam rajta, amikor eladtam akkor is hibatlan volt. Az uj tulaj szemeben is lattam azt az orult csillogast, amit egy ilyen auto birtoklasa okoz. Remelem neki is annyi oromet fog tudni adni ez az auto mint nekem.

Hibalista

- Akku csere, kipufogo javitas, kuplung csere, stabilizator palcak, szimmering. Mindez a 4 ev 40e km szinte kizarolag varosi hasznalat alatt szepen elosztva, tehat nem veszes.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot markaszervizek. Nekem teljesen jo, atlagos munjkadij es olcso alkatreszek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 206 Következő autója? E320
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)