A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.6 Mistral 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök társ

Szöveges ítélet

Több hasonló korú Ford Fiesta, VW Polo kipróbálása után döntöttem a Pözsi mellett. Árban nagyjából harmadával volt olcsóbb, mint az előbbi kettő és beleülve éreztem azt, hogy ebben az autóban van élet.
A vezérléscserével és olajcserékkel megkezdődött a közös életünk, szegényke jó fél éve parkolt már egy márkakereskedés udvarán, beszámított autóként, de kimentettem.
A vonalvezetése klasszikus, letisztult, szemből és hátulról sincsenek olyan elemek, amik kíméletlenek a szemnek. China blue gyöngyház kék fényezés, amin eleinte volt néhány megszakítás, ezeket apránként eltüntettem.
A lényeg, hogy nagyon szeretem, a 98 lóerő éppen elég dinamikusan viszi ezt a kis bódét, ami egyébként tökéletes 4 ember számára akár hosszabb utakra is. Megjárta már Lefkadát, Szlovéniát, Ausztriát, Zakopanét többször minden gond nélkül. Az ülésfűtés megfizethetetlen, a kellemesen felmelegedett plüss huzat ötcsillagos érzetet ad, parádés! Kicsit zörög a kesztyűtartó mögött, de hát na :)
Erre a 306-osra valóban igaz, hogy csak hűtővíz, olaj és benzin legyen benne és le sem lehet lőni. 15ezrenként cserélem az olajat, ez alatt kb. 1 mm-t esik a szint. Alacsonyabb fordulatszámnál is van benne erő, de azért 120 fölött már jó hangos, a szigeteléssel nem bajlódtak sokat. Imádom.
Kényelmes, hogy fillérbaszó üzemmódban akár 950 km-t is elgurul egy tankkal. Szinte mindegy, hogy mennyit megyek éppen városban vagy országúton/pályán, a fogyasztás nyáron fixen 5,6 l, télen 6,4. Kattanástól kattanásig mérve, OMV táppal. Érdemes volt a hátsó hídra rászánni a málnát, mert azóta már az ötszöröse térült meg, mintha más típust használnék. Nekem pedig nem mindegy. Meglehetősen maradi a felfogásom, de nem cserélném le ezt az autót a mostani viszonyok között, amikor tele van a piac dízelekkel és kicsi feltöltött motorokkal. Amíg szívóbenzinessel lehet nyomulni, én maradok ennél az autónál, amit még így 2017 végén is szívből ajánlok mindenkinek!

Hibalista

- Komplett hátsó híd csere Kakasdon - 110 000 Ft - Utastér ventillátor csere - 30 000 Ft - - Ezeken felül akkumulátort tettem bele még újat 16 500 Ft-ért

Ide hordtam szervizbe

Kolozsvári Autószerviz Dunaharaszti

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Bosnyák István Mezőtúr

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 93500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)