A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.4 Sedan 

Az ítélet értékelése
3,2(5 db)

Kellemes csalódás egy "kellemetlen" gyártótól

Szöveges ítélet

2010 szeptemberében vettük. Elsőre nagyon megtetszett, gyönyörű állapotban volt (egy apró meghúzást a bal oldalán, amit nem érdemes javíttatni). Szerintem a vásárolt kilométer valós volt, vezetett szervízkönyv (120.000-es pecsét benne) és EREDETI Michelin gumik (DOT szám 3001) voltak rajta, azokkal nem hiszem, hogy ennél többet mehetett. Első tulajtól, bár kereskedőn keresztül. Érdekesség az, hogy láttuk, a kb. 1 héttel azelőtti adásvételit, amelyben a kereskedő 650.000-ért számította be egy új Toyotáért, mi pedig 850.000 HUF-ért vettük... Jó kis árrés 1 hét alatt! :D Ettől függetlenül (meg 1-2 apró hibától: bal első ködlámpa tartója törött, majd csere, középkonzol órája állandóan elállítódott. Kiszerelve, tápcsatlakozások újracinezve, azóta jó) egyenlőre nagyon meg vagyok elégedve vele, ezen kiadásokat sztem mindenki belekalkulálhatja egy 9 éves autó vételénél, aki nyugodtan akar vele autózni. Fogyasztása 6.4 (legjobb) és 8.2 (legrosszabb) között van, de a 8.2 fogalmam sincsen miért jött elő, 1X volt, azóta sem ment vegyes használattal 7 fölé. Kíváncsiságból teletankoltam 98-as benzinnel, érezhető volt a különbség, fél évente meg fogom tenni. Egy tankkal 700-800 km-et megyek el,bár az üzemanyag-visszajelzője nem pontos, amikor világít a tankolás-figyelmeztető, megyek még vagy 50 km-t, akkor is csak olyan 50 litert tudok tankolni rá (60 literes a tankja). Nem egy idegbeteg a maga 75 lóerejével, de nekem nem száguldozni kell az autó, hanem, hogy biztonságosan és megbízhatóan elvigyen A-ból B pontba. A felszereltségre egyáltalán nincsen panaszom (4 lufi, klíma, szervó, villanyablak, ülésfűtés, kp-zár, riasztó, ABS), a Peugeot ügyelt a komfortra... Egy kicsit félve vettem meg, sok rosszat hallottam a francia autókról, de összességében meg vagyok vele elégedve. Ha valaki kifog egy gondosan szervizelt példányt (sztem ritka...), 'neadj Isten még magánszemélytől is veszi (nagyon rossz tapasztalataim vannak a kereskedőkkel, előtte nagyon sok autót néztünk meg, egytől-egyig mindenki át akart vágni, vagy legjobb esetben csak bunkó volt), én ajánlani tudom. Mi nem vettük olcsón (a többi 306-hoz képest), de megérte az árát, idén megyünk vele vsz. Olaszországba, minden további nélkül el merek vele indulni, szerintem ez a lényeg.

Update (2013.09.29.):
Immáron 2 éve került bele egy LPG-szett, olyan 8 literrel járok el vele vegyes használatban. A felsorolásban olvasható, hogy azért kellett költeni rá azóta, és sajnos nem is olcsó hozzá az alkatrész, de ezzel tisztában kell lenni: egy használta autóra költeni kell, hogy ne hulljon szét.
A 3 év alatt belement 50.000 km, tehát már kiismertem eléggé. Nem mondom, hogy megbántam a vételét, de már nem 306-ost vennék, inkább valami nagyobbat. Megjártuk vele Erdélyt és Horvátországot, nem hagyott ott sehol. (Egyedül az AC-pumpa hibánál nem ment el lábon, de szerencsére a szerelőtől 2 km-re volt.)
Egy viszont biztos: a 3 éves előző céges autóm (Ford Focus) és a zsír új (Skoda Octavia) sem olyan kényelmes, mint a Pug, pedig van különbség a kategóriák között!

Hibalista

- Megvétel után olajcsere (Castrol 10w40) + szűrők cseréje + gyertyacsere: 30.000 HUF - Nem sokkal ezután hengerfejtömítés, vezérműszíj-szett, vízpumpa, szelepfedél tömítés (munkadíjjal együtt) 90.000 HUF - Bal kézifékkötél csere 7000 HUF - Hátsó lengőkar szilentek 15000 HUF - Féktárcsa + betét csere 38000 HUF - Csomagtartó gázrugók 5000 HUF - Riasztó beázás 8500 HUF - Hűtőventilátor használtan (nem lehetett kapni újat, csak kompletten 55 ezerért) 13000 HUF + 12000 HUF a csere - AC pumpa csere 19000 HUF - És persze 10.000 km-ként olaj (Castrol 10W40) és szűrők cseréje.

Ide hordtam szervizbe

PJP szervíz XX. kerület.Vegyes érzelmek, ugyanis úgy érzem, hogy - mint laikust - lehúztak, mint a sz*ros gatyát, bár korrektül cseréltek mindent (amit nem kellett volna, azt is...). A 90.000 Forintos "nagyszervíz" után még mindig enyhén csöpög az olaj, de ide már nem viszem vissza.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Kis maszek szerelő Óbuda, Bojtár utca.A PJP-nél a bal kézifékkötél cserénél 7.000 Forint + munkadíjat mondtak, ami több mint 20.000 Forint lett volna. Ez a szerelő előttem felhívta a nagykert, megrendelte 3.500-ért az alkatrészt és 3.500 Forint munkadíjért ki is cserélte. Az 1/3 ár engem meggyőzött. Egyetlen apró hibája, hogy nehéz hozzá bejutni, 1-2 hét, mire kaptam időpontot, ezért csak 9 pont...Szerelő 3.Vidéki szerelő, aki "mellékesként" otthon szereli az ismerősök autóját. Olcsó, megbízható, meg vagyok vele elégedve, 10 pont.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 128814
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 5 Következő autója? Még marad a 3. gyerek érkezéséig... :D
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)