A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 205 GTI 

Az ítélet értékelése
1,6(7 db)

Smeagol/Gollam, a törpe isten!

Szöveges ítélet

Zastava után váltottam. Ezt nem is magyaráznám.
Régi álom, nem elérhető áron, de azért nézegettem a neten és találtam egyet, ami kicsit alacsonynak is volt és a fehérre fújt gyári 1.9 GTI felnikkel elég helyre kis darabnak tűnt, bár bizonytalan voltam 320-as induló árban, de felhívtam és láss csodát. Nyár óta nem vitték el, azóta rájöttem miért :)
Életben hihetetlen volt, leültetve 15-ös felnik, nem gyári hátsó szárny, bár kicsit dadogott és az erej hihetetlen,bár gondoltam cska Zacskó után ilyen.
Tulaj mondta próbáljam ki, de ő inkább nem jön (?????), később kiderült a kertből sem mer vele kiállni. (Szarka farka)
Eli hoztam, nevetséges áron, mert a az alvázszám kissé mondhatnám hiányos volt...
Tél, hó és rajta 195/50 -es TOYO TIRE...na igen... el is akadtam első este egy sík úton és majdnem ott maradtam márciusig.
És jött a tavasz. Megszoktam és kezes báránynak tűnt, bár a peres gumik miatt elég alulkormányzott és tolja kanyarban az orrát keményen, de kis fék után előredobja a súlyt és befordul mint a sulákszőnyeg. Arányítási alapom nem lévén minden városi vagánnyal leálltam, nem tudtam hol a határ és azt gondoltam normális, hogy a VTI CIVIC-ek és CRX-ek 401 méteren két autó hátrányból vergődnek és a 2 literes japánok is csapkodják magukat, de hiába.
Amikor is egy szöszke nőszemély elkapott egy parkolóban (Integrából szállt ki a drága), hogy szeretem-e az ő drágaságát?
Kiderült, hogy a GTI (Akkor még Smeagol volt a neve), a hölgy papájának volt az edzőautója, majd finomított rajta és a gyermeknek adta, majd féltve életét inkább el :) (Jó csere volt az Integra, éljenek a féltő szülők)
Elmesélte és sajnos később láttam is az átalakításokat,hiszen 1-2 hónap múlva gyakori vendég lett Kuksinál.
Nem 1.6, hanem 1.9 lett, 60-as AMG kipufigósor és hegyeztt vezérműtengely, nem beszélve a computerről és a többi finomságról.
Ki volt gátlózva és volt vagy 1 cm rugóút, azóta is fája hátam, de megérte.
1.4 turbo Puntó? Pffffffff, 1.6 VTI Honda? Pffffff, Prelude...., Calibra...,
850kg és fogalmam sincs mennyi izom ebben törpében. Verhetetlen volt városban, vagy turbó nélküli 2 literesek ellen.
1 év után havi 1 nap szervíz lett belőle, de csak azért, mert gyorsak és jók. Balázs Garázs Rulez. (Szerencsémre a citronyban is van 1.6/1,9 GTI és majdnem ugyanaz, csak az enyémet fele akkora helyre rakták be)
Jegyzem meg, Kuksinak 4 csukló és 6 könyök van a karján, tehát mutáns kell a szereléshez :)
(A neve erdetileg Smeagol volt, de amikor rosszalkodott Golamnak hívtam)
A hibalista közel nem teljes és fogadjuk el, ez francia.
Hobbiautó és ez azt jelenti, hogy a szabadidőd szerelésre megy el.
Megéri? Nem.
Vegyél Japánt és ezt kapod, csak kényelmesebb és nem kell szerelni :)
Egy biztos, ha a mostani eszemmel kéne döntenem, hogy visszamenjek és megvegyem...megint megvenném :)
(Csak ne lenne francia)

U.I.:
Amióta Japánjaink vannak a kattant AE86 fun öcsémmel, azóta is a Balázsékhoz hordjuk, az is igaz csak upgradelni :)

Hibalista

- Dadog az alapjárat (by tuning)
- Hűtőventillátor hőgomba
- Kormánymű, kétszer cserélve :)
- Vezérműtengely kopás hegyek a tuning miatt.
- Injektor mágnesszelep.
- Sok sok gumi, meg gumi, meg gumi...ja és gumi.
- Computer csere-bere.
- Váltókar alatti faudi fejek.
- Sok apró basz******, de inkább csak munka.
- Leszakadt hátsó szárny, 205km/h nál elfáradt :)
- Kasztni darabokban és egy örök rohadás a jobb hátsó íven és küszöbön.
-

Ide hordtam szervizbe

Érdi Balázs Garázs "Kuksi" az isten :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A többi csak próbálgatja és okosakat mond, de fin*** sincs róla.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 55 GTL Következő autója? Primera 20 SLX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)