Smeagol/Gollam, a törpe isten!
Szöveges ítélet
Zastava után váltottam. Ezt nem is magyaráznám.
Régi álom, nem elérhető áron, de azért nézegettem a neten és találtam egyet, ami kicsit alacsonynak is volt és a fehérre fújt gyári 1.9 GTI felnikkel elég helyre kis darabnak tűnt, bár bizonytalan voltam 320-as induló árban, de felhívtam és láss csodát. Nyár óta nem vitték el, azóta rájöttem miért :)
Életben hihetetlen volt, leültetve 15-ös felnik, nem gyári hátsó szárny, bár kicsit dadogott és az erej hihetetlen,bár gondoltam cska Zacskó után ilyen.
Tulaj mondta próbáljam ki, de ő inkább nem jön (?????), később kiderült a kertből sem mer vele kiállni. (Szarka farka)
Eli hoztam, nevetséges áron, mert a az alvázszám kissé mondhatnám hiányos volt...
Tél, hó és rajta 195/50 -es TOYO TIRE...na igen... el is akadtam első este egy sík úton és majdnem ott maradtam márciusig.
És jött a tavasz. Megszoktam és kezes báránynak tűnt, bár a peres gumik miatt elég alulkormányzott és tolja kanyarban az orrát keményen, de kis fék után előredobja a súlyt és befordul mint a sulákszőnyeg. Arányítási alapom nem lévén minden városi vagánnyal leálltam, nem tudtam hol a határ és azt gondoltam normális, hogy a VTI CIVIC-ek és CRX-ek 401 méteren két autó hátrányból vergődnek és a 2 literes japánok is csapkodják magukat, de hiába.
Amikor is egy szöszke nőszemély elkapott egy parkolóban (Integrából szállt ki a drága), hogy szeretem-e az ő drágaságát?
Kiderült, hogy a GTI (Akkor még Smeagol volt a neve), a hölgy papájának volt az edzőautója, majd finomított rajta és a gyermeknek adta, majd féltve életét inkább el :) (Jó csere volt az Integra, éljenek a féltő szülők)
Elmesélte és sajnos később láttam is az átalakításokat,hiszen 1-2 hónap múlva gyakori vendég lett Kuksinál.
Nem 1.6, hanem 1.9 lett, 60-as AMG kipufigósor és hegyeztt vezérműtengely, nem beszélve a computerről és a többi finomságról.
Ki volt gátlózva és volt vagy 1 cm rugóút, azóta is fája hátam, de megérte.
1.4 turbo Puntó? Pffffffff, 1.6 VTI Honda? Pffffff, Prelude...., Calibra...,
850kg és fogalmam sincs mennyi izom ebben törpében. Verhetetlen volt városban, vagy turbó nélküli 2 literesek ellen.
1 év után havi 1 nap szervíz lett belőle, de csak azért, mert gyorsak és jók. Balázs Garázs Rulez. (Szerencsémre a citronyban is van 1.6/1,9 GTI és majdnem ugyanaz, csak az enyémet fele akkora helyre rakták be)
Jegyzem meg, Kuksinak 4 csukló és 6 könyök van a karján, tehát mutáns kell a szereléshez :)
(A neve erdetileg Smeagol volt, de amikor rosszalkodott Golamnak hívtam)
A hibalista közel nem teljes és fogadjuk el, ez francia.
Hobbiautó és ez azt jelenti, hogy a szabadidőd szerelésre megy el.
Megéri? Nem.
Vegyél Japánt és ezt kapod, csak kényelmesebb és nem kell szerelni :)
Egy biztos, ha a mostani eszemmel kéne döntenem, hogy visszamenjek és megvegyem...megint megvenném :)
(Csak ne lenne francia)
U.I.:
Amióta Japánjaink vannak a kattant AE86 fun öcsémmel, azóta is a Balázsékhoz hordjuk, az is igaz csak upgradelni :)
Hibalista
- Dadog az alapjárat (by tuning)
- Hűtőventillátor hőgomba
- Kormánymű, kétszer cserélve :)
- Vezérműtengely kopás hegyek a tuning miatt.
- Injektor mágnesszelep.
- Sok sok gumi, meg gumi, meg gumi...ja és gumi.
- Computer csere-bere.
- Váltókar alatti faudi fejek.
- Sok apró basz******, de inkább csak munka.
- Leszakadt hátsó szárny, 205km/h nál elfáradt :)
- Kasztni darabokban és egy örök rohadás a jobb hátsó íven és küszöbön.
-
Ide hordtam szervizbe
Érdi Balázs Garázs "Kuksi" az isten :)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A többi csak próbálgatja és okosakat mond, de fin*** sincs róla.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 55 GTL | Következő autója? | Primera 20 SLX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |