A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 2008 (2016)

2008 1.2 PureTech 110 LE 6 seb. aut. Allure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))

Szöveges ítélet

Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.

7000 km-es átlagfogyasztás 7,8l (átlagsebesség 32 km/h). Elég messze van az 5 literes katalógusadattól.

Fedélzeti számítógép elég nehézkes, logikátlan szerkezetű. Mirrorlink értelmetlenség (csak a 2000-es éveket idéző Sygic megy rajta), Android Auto jó lenne, ha működne, iPhone Carplay megy, csak fapados.

Parkolóautomata csak parasztvakításnak jó, forgalomban annyira előre kell gurulni az üres hely mellett, hogy mire jelzi, hogy lehetséges a tolatva parkolás, addigra már a következő annyira ránk állt, hogy ez lehetetlenné is vált. Amúgy jól beállna elég kis helyekre is, csak ne legyen forgalom.

Tolatóradar nagyon jól használható.

Motorja nagyon kellemes, kissé dízeles a hangja (de gyakorlatilag alig hallani az utastérben), dízeles a karakterisztikája (alacsonyról húz, nem kell pörgetni).

Automata váltó szintén kellemes, nem rángat, szinte észrevétlenül működik. Annyi a negatívum, hogy pl. 70-től vált ötödiket, így magától 69-nél tempomattal, egyenesben, alsó rakparton sem hajlandó felváltani. Ilyen helyzetekben kézzel feljebb nyomva rögtön látható a fogyasztás csökkenés.

A Start&Stop rendszerrel most találkoztam először, a városi araszolásban nekem használhatatlannak tűnik, pont akkor áll meg, amikor már indul az előttem levő, ezért inkább ki szoktam kapcsolni, amit "persze" nem lehet állandóra, hanem minden induláskor kézzel kell megtenni

Rádió-fejegység gyakorlatilag kikapcsolhatatlan, a menüje sok helyen értelmetlen, de rádiózásra jó. A hozzá adott kézikönyv nyomokban sem emlékeztet a valós felületre, így próbálkozással lehet rájönni sokmindenre. Egy megfelelő mérnök csodát tudna művelni vele, csak a beállítások logikus sorrendbe rakásával.

Néhány opciót (pl. sebességváltó üzemmód) a középkonzol és a km óra is kiír, csak az egyik magyarul, a másik angolul.

Csomagtér jó nagy, hátsó üléssort ledöntve kisebb szekrényeket is elnyel. A kalaptartó viszont nem nyílik a csomagtérajtóval, pedig ezt már a 206-ban is megoldották két madzaggal. Maga a csomagtérajtó iszonyú nehéz, kívül nincs fogantyúja, a belső fogantyúnál húzva viszont nem csukható be, így a karosszériát vagy a logót kell nyomni a teljes záráshoz.

Az utastérben sehol nincs a tetőn kapaszkódó, hátra is csak egy akasztókampó jutott.

További parasztvakító elemek:
- műszerfal világító, kék kerete (szerencsére kikapcsolható),
- tetőkárpitba "mart" LED éjjelifény (világításnak kevés, gyakorlatilag semmire nem jó, csak az értékesítő tudja tízszer elmondani)
- műszerfal zongoralakk hatású részei nekem különösebben nem tetszenek, de a legkisebb por is meglátszik, aztán 1-2 év múlva meg valószínű jó karcos lesz
- a fedélzeti egység mutat Wifivel kapcsolatos opciókat, de nem világos, hogy minek (kézikönyv sem részletezi)
- az ajtó aluhatású kapaszkodója bizonyos fényviszonyoknál zavaróan tükröződik a vezető szemébe
- szerencsére a kéziféket nem kell használni az automatákban, de a "kézifékkar" pozíciója borzasztó, semennyire nem áll kézre, csak törzshajlással lehet behúzni/kiengedni.
-

További eszmecsere: https://www.facebook.com/Peugeot2008HU/

Hibalista

- Klímakompresszor zúg, elnyomja a motorhangot is - Vezetőülés nyikorog - Csomagtérajtó is nyikorog

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gabliniban vettük, de amit az eladás előtt megígértek, azt már eladás után letagadták, így békéltető testülethez fordultunk, ott tettek egy ajánlatot 100ezres árcsökkentésre (az 500ezres kárunkkal szemben), de aztán mégcsak ezt sem teljesítették. Így ide nem vittük többet az autót.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Duna Autó Peugeot: 1 hetes bejelentkezés van, ki lehet bírni. Cserealkatrészre ígértek visszahívást, az nem sikerült. Második nekifutásra nem találtak hibát a zúgó klímakompresszorral, amit az első körben felvettek cserére...Első éves szervíz: 72ezer Ft

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 206 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 2008 2016 (2016)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)