A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (2005)

Zafira 1.6 Z16XE1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálás kis "drága" jószág

Szöveges ítélet

Olvastam előttem hozzászólókat. Nos a legfontosabb és talán mindenkit érintő probléma a fogyasztás. Fitalos lendülettel 9-es átlag simán belefér, de egy kiadós német autópályán klímával a 14 sem nagy csoda. De mire is vettük ezt az autót? Kicsi gyermekink utaznak benne? Felelősségteljes apák vagyunk? Tehát fogalmazzuk meg egyszerűen: a gyári adatok nem utcai versenyeken tesztelve helytállóak. Be kell állítani a tempomatot (már ha van) 100-ra és klímával is teljes családdal a 7,1 átlag bőven belefér. Ha valaki takarékoskodni akar, akkor szánjon rá fél órát és 10E forintot, s a fedélzeti számítógép ki fogja írni neki az átlag a pillanatnyi fogysztás, stb, szórakozásra is jó adatokat. Nem akarok véget nem érő történetekbe kezdeni, de még egy-két hasznos tanács: tempomat a szervíznek 14E forintjába kerül, minden zafirába és H astrába beleszerelhető. Ennek a listaára 79E, de alku nélkül 40 ezerért, alkuval sem szerelik be 34 alatt! Érdemes rászánni az időt és alkudni. Tudjuk, hogy az Opel 100% felárral adja az alkatrészeket. Nincsenek egységes árak! El kell felejteni, piacgazdaságban élünk. Ha nem én adom el, akkor más, ezért sokan így gondolkoznak: inkább adom olcsóbban még akkor is nagy a hasznom. Egyik helyen ráfizetésre hivatkozva ugyanaz 10 ezererrel több, mint máshol széles nagy mosollyal olcsóbban alku nélkül!!!
Utolsó tapasztalatom: Kb2 ezer km-t vezettem ugyanezt a tipust 1.9 120 Le-s motorral. Óriási élmény a nyomatékos dízel motor. Összességében viszont nem csak klímázva érzem a nagy különbséget, az árkülönbség ellenben sokkal elszomorítóbb. Használtan pedig aki vett és kevesebb, mint 100ezer km-rel, számoljon azzal, hogy jól becsapták; ha nem tulajdonostól vásárolta, meg kell szoknia a gondolatot, hogy igan sokat (jól bejáratott) futott autója van. 150-200ezer km-t!!!
A zafirát csak más 7 személyes egyíterűekhez hasonlítsátok, személyautóhoz soha. (!!!Egy sima "fapados" suzuki 1.5 benzines motorjával a legmodernebb passátot a maga nyomatékos dízel 140 lovacskájával minden körülmények között és szinte minden sebességi tartományban lepörgi. Egyetlen akadály a végsebesség.!!!) Tehát ne lovat a disznóval gyorsaságra.

Hibalista

- Fékmunkahenger, hátsó ablaktörlő, első ablakemelő

Ide hordtam szervizbe

Oepl Kosbor

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Zafira Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 2005 (2005)

További ítéletek (88 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)