A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Zafira (1999-2005)

Zafira Z20LET OPC 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Exkluzív, Dinamikus sport-egyterű

Szöveges ítélet

Alapjaiban véve nagyon jó autó.Az összes problémája az h ez volt Magyarországon a legelső Zafira OPC és egyben tesztalany amit az összes autós szaklap és műsor zúzott új korában!
Tehát az autó semmiről sem tehet,az h nem várták meg míg üzem meleg lesz az olaj és a víz hanem egyből álltak a gázon utána fullra taposták a féket és nem várták meg míg visszahül a turbo és a leömlőcsonk, így minden lehullott róla erről csak a tesztelő újságírók és műsorvezetők felelősek!
Z20LET és Z20LEH motorokról elterjedt hogy nagyon szeretik az olajat zabálni,nos ennek is meg van az orvossága! Nem 5W30;5W40 meg 10W40-es olajjal kell használni hanem minőségi (nem GM-es) 5W50 el (PL.: Valvoline VR1) és akkor az olajfogyasztás teljesen megszűnik a motor halk nem csattog mint egy MTZ.
Na visszatérve a Zafirára egy meglepetés az úton mert senki nem gondolná h egy egyterű ennyire durván megy,nem azt mondom h nincs ellenfele de sok nála erősebb nagyobb köbcentis dízelt és benzines autót is simán le lehet vele versenyezni! Nagy hátrány h 220 körül nagyon meg torpanik és 230 240 körül vége a dalnak.a 0-100 as sprintet a gyári adatnál (8,2)előbb teljesíti kb 7-7,5mp.
Utastérre rátérve nagyon kényelmesek a félbőr RECARO ülések jól tartanak de az ülőlapok nem kemény tömésűek ami nagy előny. 5 fő számára tökéletes viszont 7 főt csak rövid távon ajánlom mert a 6.;7. utasoknak kissé szűkös a hely hátul de 100-120km-t azért ki lehet bírni,főleg hogy elől és a tetőn ott figyel a DVD lejátszó! Extrákkal nagyon el van látva és ami gyárilag nincs bent pl ülésfűtés az is csak két kapcsoló és egy 20A biztosíték kérdése ugyan is bent van csak nem lehet működtetni mivel ugye nincs kapcsoló. Fékek nagyon jók nincsenek alul méretezve mint pl annak idején az Astra GSi-n.futóműve kicsit kemény családi autóhoz képest de valamit valamiért.Kívülről nem nagyon durva de azért magára vonza a tekinteteket a 17" könnyűfém felniknek az OPC optikának és főleg az árdenkék fényezésnek hála.Motorja még egy kis nyomatékot elviselne mert az a 250Nm szerintem kevés a lovakkal nincs gond van elég :D de egy Phase 1 segít ezen a problémán! Váltójáról se mondhatok semmi rosszat mert áttételei jók pontosan kapcsolható igaz még egy fokozatot elbírna! Fogyasztása normál használatba 7.8-8l hosszútávon,városban 9-9,6l (NEM KAMU),ha nagyon nyújtogatva van akkor 12-15 liter de hát valamitől menni kell nyomorultnak! Megfelelő hozzáértéssel kitartással a motorját rendbe lehet tenni a többi részének semmi baja nincs->kasztni nem egy rohadós fajta mivel horganyozva van gyárilag az egész futóműve pedig stabil (gátlók, rugók, trapézgömbfejek kormánygömbfejek, szilentek mindenhol gyári 2002-es) Száz szónak is egy a vége a motor rengeteg hibája ellenére is szeretem és mai napig hajtom mert egy nagyon jó minden igényt kielégítő exkluzív, dinamikus sport-egyterű!

Hibalista

- Amik vétel után lettek cserélve: Féktárcsák+betétek (elől-hátul),Vezérlés+vízpumpa,hosszbordás szíj+feszítő,olaj+szűrő,váltó olaj,fékfolyadék,levegőszűrő,pollenszűrő. - - És amik tönkrementek: Karter tömítés alsó és felső is,olajszint visszajelző szenzor gumigyűrű,szelepszár szimmering,turbo+leömlő (turbo lefőtt,leömlő belül szokott helyen elrepedt és elengedte a nyomást),kartergáz elvezetés el dugult megevett +2 turbót,szelepfedél tömítés.

Ide hordtam szervizbe

Saját műhelyben szervizeltem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 208000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 228000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra GSi,Vectra 2000 Következő autója? Vectra OPC 280Le verzió
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Zafira 1999

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)