A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vivaro (2001-2014)

Vivaro 1,9 CDTI 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Megbízható munkatárs

Szöveges ítélet

egy volt munkatárdam segített a választásban, ő már sok mindent vezetett, ami kisteherautó.
Hittem neki.
Mivel hosszú tengelytávos és néha bizony van benne motyó is rendesen, a 100 lovas CDTI-re voksoltam. 8 személyes Combi, gyönyörű papyrus színben.
Az első benyomásom: Igen, ez az. A bal láb kinyújtása szinte egyik konkurrensnél sem volt megoldható. Kényelmes viszonylag kemény ülések, kézre álló kezelőszervek. A motorhang lehetne kicsit kisebb, de ez belefér. A váltója pocsék: van, amikor a hátramenetet alíg lehet kapcsolni, természetesen midíg akkor, amikor jó lenne igyekezni vele.
Nem segít a rákuplungolás, gázfröccs, egyes-Hátramenet...semmi. (azóta szervízelték a problémát, és most hibátlan.)
Gázadásra kicsit gondolkodik, de aztán magához tér és megy.
Ettől függetlenül szeretem, mert a megtett kilométerek alatt bebizonyította, hogy érdemes volt ráépíteni a vállalkozást.
Nem hajtottam meg igazán padlóra, de 182-t már ment és nem lejtőn.
A gyári gumik (CONTINENTAL VANCO) aszfaltra és vizes aszfaltra nagyon megfelelnek, viszont ezen kívül sehol nem lehet vele közlekedni. Olyan suta lesz az autó, hogy rendesen szégyellem magam a bénázás miatt. Azért megvárom, míg lefutnak.
Télre 4 NOKIAN-t vettem és ezzel megy, mint egy dózer.
A rádiót még elhozatal előtt lecseréltem, bement egy Pioneer és 4 normális hangszóró szett, illetve egy mélyláda.
Hosszú távon is hallgatható,
Sokat jelent, hogy 300-400 km levezetése után nem agyongyötörve szállok ki az autóból, hanem mindenféle zsibbadás nélkül.
Észrevettem, hogy elkezdett kis fordulaton gyengűlni, karöltve azzal a jelenséggel, hogy melegen indítva nincs gázpedál vagy 15-20 mp-ig.
Mivel 350000 km fölött van benne, rákérdeztem, mi lehet. Szinte mindenki a befecskendezőket mondta. Cserélni kell. Ekkora km futás mellett tutibiztos.
Elvittem Vargamunkához. Számítógép rádug, fejcsóválás, majd kibökte: Miért akarod cserélni a fejeket, mikor minden érték rendben van?? Nem ez a baj.
Kb 2 perc alatt szétkapta az elejét. Turbónyomás szabályozó csere, csövek tisztítása,EGR elforgatva, mert nem kommunikál a számítógéppel. Így kevesebb kipuffogógáz áramlik vissza a motorba. Próbaút: Jééé megjött az erő. Nekem már tetszett, de Zsolti azt mondta: Szerintem a légtömegmérő is hülyeségeket beszél, próbáljuk meg az enyémmel. Próbaút: Vazzeee!! És még a gázpedál is megjött melegindításkor.
Amikor egy szerelő azt mondja: "Aktuális áron bármikor megvenném ezt az autót!" Szerintem jelent valamit.
Motorikusan még úgy van összerakva, ahogy a gyártósorról lejött.
Javaslom: Olaj és olajszűrőcsere 20 000km-ként, levegöszűrő csere 10 000km-ként.Sok az a 30 000 km az olajnak.
Nem kell a boltosokra hallgatni, hogy kopott a motor és már 15W40-es olaj kell bele. Hülyeség. Tessék a gyári előírtat jó minőséget beletenni és meghálálja. Nekem még a turbó is gyári, Zsolti szerint kutya baja. Hiszek neki. Az autó nem füstöl, a fogyasztása is rendben van, nem fogy semmilyen folyadék belőle, csak a gázolaj:-))
Menni megy mint a disznó, 8 személlyel is rugalmas.
Ennyit számít, ha az autónak nem csak üzemben tartója, hanem gazdája is van.

Hibalista

- A vezetőoldali ülés kartámasza, de a kisfiam addíg szórakozott vele,míg megjavult. - A szélvédő fölötti gumicsíg elkezdett leválni, de gumikalapács segítségével fínoman közöltem vele, hogy hol a helye. - Váltó egyes és hátramenet szinkron. Javították azóta nincs gond - Váltó 300 000km-nél. felújítottat kapott. - Turbónyomás szabályozó 354000 km körül - Légtömegmérő 340 000 km körül. - EGR szelep 2 alkalommal. (amit kap, csoda, hogy csak ennyi.) - Vezetőülés ülőlap.Sportülést tettem bele, mert ez csak 40000,-Ft, a gyári meg 230000. No comment. - Kavicsfelverődés miatt szélvédőcsere 2 alkalommal. - -

Ide hordtam szervizbe

Opel SajóMiskolcSoha többé nem viszem oda.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Vargamunka Pomáz.Nagyon nagy fej, ráadásul rendkívül korrekt is.Mindent tud az autóról.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 354675
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Jumpy 2.0 HDI Következő autója? Ugyanezt
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vivaro 2001 (2007)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)