Megbízható munkatárs
Szöveges ítélet
egy volt munkatárdam segített a választásban, ő már sok mindent vezetett, ami kisteherautó.
Hittem neki.
Mivel hosszú tengelytávos és néha bizony van benne motyó is rendesen, a 100 lovas CDTI-re voksoltam. 8 személyes Combi, gyönyörű papyrus színben.
Az első benyomásom: Igen, ez az. A bal láb kinyújtása szinte egyik konkurrensnél sem volt megoldható. Kényelmes viszonylag kemény ülések, kézre álló kezelőszervek. A motorhang lehetne kicsit kisebb, de ez belefér. A váltója pocsék: van, amikor a hátramenetet alíg lehet kapcsolni, természetesen midíg akkor, amikor jó lenne igyekezni vele.
Nem segít a rákuplungolás, gázfröccs, egyes-Hátramenet...semmi. (azóta szervízelték a problémát, és most hibátlan.)
Gázadásra kicsit gondolkodik, de aztán magához tér és megy.
Ettől függetlenül szeretem, mert a megtett kilométerek alatt bebizonyította, hogy érdemes volt ráépíteni a vállalkozást.
Nem hajtottam meg igazán padlóra, de 182-t már ment és nem lejtőn.
A gyári gumik (CONTINENTAL VANCO) aszfaltra és vizes aszfaltra nagyon megfelelnek, viszont ezen kívül sehol nem lehet vele közlekedni. Olyan suta lesz az autó, hogy rendesen szégyellem magam a bénázás miatt. Azért megvárom, míg lefutnak.
Télre 4 NOKIAN-t vettem és ezzel megy, mint egy dózer.
A rádiót még elhozatal előtt lecseréltem, bement egy Pioneer és 4 normális hangszóró szett, illetve egy mélyláda.
Hosszú távon is hallgatható,
Sokat jelent, hogy 300-400 km levezetése után nem agyongyötörve szállok ki az autóból, hanem mindenféle zsibbadás nélkül.
Észrevettem, hogy elkezdett kis fordulaton gyengűlni, karöltve azzal a jelenséggel, hogy melegen indítva nincs gázpedál vagy 15-20 mp-ig.
Mivel 350000 km fölött van benne, rákérdeztem, mi lehet. Szinte mindenki a befecskendezőket mondta. Cserélni kell. Ekkora km futás mellett tutibiztos.
Elvittem Vargamunkához. Számítógép rádug, fejcsóválás, majd kibökte: Miért akarod cserélni a fejeket, mikor minden érték rendben van?? Nem ez a baj.
Kb 2 perc alatt szétkapta az elejét. Turbónyomás szabályozó csere, csövek tisztítása,EGR elforgatva, mert nem kommunikál a számítógéppel. Így kevesebb kipuffogógáz áramlik vissza a motorba. Próbaút: Jééé megjött az erő. Nekem már tetszett, de Zsolti azt mondta: Szerintem a légtömegmérő is hülyeségeket beszél, próbáljuk meg az enyémmel. Próbaút: Vazzeee!! És még a gázpedál is megjött melegindításkor.
Amikor egy szerelő azt mondja: "Aktuális áron bármikor megvenném ezt az autót!" Szerintem jelent valamit.
Motorikusan még úgy van összerakva, ahogy a gyártósorról lejött.
Javaslom: Olaj és olajszűrőcsere 20 000km-ként, levegöszűrő csere 10 000km-ként.Sok az a 30 000 km az olajnak.
Nem kell a boltosokra hallgatni, hogy kopott a motor és már 15W40-es olaj kell bele. Hülyeség. Tessék a gyári előírtat jó minőséget beletenni és meghálálja. Nekem még a turbó is gyári, Zsolti szerint kutya baja. Hiszek neki. Az autó nem füstöl, a fogyasztása is rendben van, nem fogy semmilyen folyadék belőle, csak a gázolaj:-))
Menni megy mint a disznó, 8 személlyel is rugalmas.
Ennyit számít, ha az autónak nem csak üzemben tartója, hanem gazdája is van.
Hibalista
- A vezetőoldali ülés kartámasza, de a kisfiam addíg szórakozott vele,míg megjavult. - A szélvédő fölötti gumicsíg elkezdett leválni, de gumikalapács segítségével fínoman közöltem vele, hogy hol a helye. - Váltó egyes és hátramenet szinkron. Javították azóta nincs gond - Váltó 300 000km-nél. felújítottat kapott. - Turbónyomás szabályozó 354000 km körül - Légtömegmérő 340 000 km körül. - EGR szelep 2 alkalommal. (amit kap, csoda, hogy csak ennyi.) - Vezetőülés ülőlap.Sportülést tettem bele, mert ez csak 40000,-Ft, a gyári meg 230000. No comment. - Kavicsfelverődés miatt szélvédőcsere 2 alkalommal. - -
Ide hordtam szervizbe
Opel SajóMiskolcSoha többé nem viszem oda.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Vargamunka Pomáz.Nagyon nagy fej, ráadásul rendkívül korrekt is.Mindent tud az autóról.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 354675 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Jumpy 2.0 HDI | Következő autója? | Ugyanezt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)