Vezető egyéniségeknek
Szöveges ítélet
Dögös, elegáns limuzin sportos motorral, ami húz mint az állat és 230 fölött van a vége. Szerintem gyönyörű, főleg feketében és az elejét is sikerült megcsinálni, nemúgy mint a mosógép elejű elődjét. Megízható, alacsony fogyasztású, még 180-as pályatempó/város használatban is 7L alatt. Futómű osztáyon felüli, gyakorlatilag sínautó (GTS verzió), bár Pesten ha átmegyek egy kétforintoson könnyen megmondom fej vagy írás, de valamit valamiért. Ha nem akarom nem igen előznek meg. :-) Kényelem oké, főleg a vezető oldali deréktámaszos ülés. A hifi az határeset és cserélni se egyszerű a konzol miatt.
Összességében egyet mondhatok, szerintem qrva jó!
Hibalista
- Tengelykapcsoló munkahenger
Ide hordtam szervizbe
Opel Gombos
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra 1,6 twinport | Következő autója? | Opel Antara |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |