A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.0 DTI Irmscher Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vektor, a kombi

Szöveges ítélet

4 éve vásároltam 124e km volt benne. Az autó külföldről lett behozva, vezett szervízkönyv csilli-villi+sok extra. A vezetett szervízkönyv, valamint az utastér állapotából ítélve valószínű nem lett "visszatekerve" a km óra.
Digit klíma, BC, 16col gyári felni(Irmscher), multikormány, napfénytető mi kell még?

A vásárlás utáni első hétben akku csere, majd első féktárcsa+betétek. Ezen nem voltam meglepődve, hisz csak nem egy új autó. Ezek után csak tankolni kellett, azt is ritkán és menni.

Olajcsere 10e km-nél+összes szűrő. Ezt ajánlott betartani főleg annak, aki rövid távokon használja. Olajfogyasztás két olajcsere között 2-3 deci, feltéve ha normális lábmérettel használja az ember.

Bal első kerékcsapágy, légtömegmérő. Ezeken kívül gumi+fékbetét. Első szélvédő kőfelverődés miatt, ködlámpa fácán miatt.

Érdekes, hogy az autó spórol az izzítással. Pl.: -1°C hőmérséklet körül nem izzít. Az izzítás lámpa nem világít. Ezért kissé nehezen idnul. Mikor először ezt tapasztaltam kétségbe estem, hogy mi lesz ha -15°C lesz. Majd következő reggel mikor hidegebb volt -4°C a kis izzítás világít, majd semmi köszörülés és elsőre indul. Télen a fogyasztása 6-6.5 liter. Nyáron 5.5 liter.

Most 200e km van a gépbe, de nagyobb meghibásodás, még nem volt vele. Sose hagyott még ott sehol. Sokan azt mondják, hogy a DTI így sz*r meg úgy, meg majd 200e km körül megadja magát az adagoló. Erre csak azt tudom mondani, hogy aki ilyen kategóriájú autót vesz mindegy, hogy milyen márkát benne van a pakliban, hogy előbb utóbb meghibásodik. Semmi sem tart örökké!

A lényeg, hogy én meg vagyok vele elégedve vele. Már tíz éves, de nem szándékozommég az eladásán. keveset fogyaszt, kényelmes, nagy raktér.

Hibalista

- A szokásos kopó alkatrészeken kívül (összes szűrő, olaj) bal első kerékcsapágy. Műszerfalban 2 db égő egy a digit klímánál, egy a km számláló. A klímát fel kellett tölteni. Ezek nem egy nagy összegbe keültek.
- 150.000 km hosszbordás szíj csere, termosztát csere.
- 180.000 km légtömegmérő megadta magát 18e Ft.
-
- Légzsák lámpa világít

Ide hordtam szervizbe

helyi szaki

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett Következő autója? ???
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)