A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2,5 TD, MV6 (igen, ilyen létezik!) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Viszonzatlan rajongás, jó - ha jó...

Szöveges ítélet

Megpróbálok rövid lenni, de a lényeg:
Mai napig tetszik ez a kocsi, én nagyon akartam szeretni, de ő nem hagyta....

Vételkor órában 186e :-) (tudtam, hiszen ellenőriztettem, hogy vétel előtt 3 évvel kapta meg a kocsi Ausztriában a 300 ezres szervizét és utána lett behozva, én meg beletoltam olyan 150-et két éven belül...)

Akkor adtam el, amikor az általam majd' 2 évig precízen vezetett és minden kiadást tartalmazó listát a csajom összeadta (én addig sosem) meghaladta az 1,3 M Ft-os vételárat 200e-rel... . De akkor hirtelen. Persze nagy bukóval (870e, vagy valami ilyesmi), de remélem, hogy a fiatal srác - hasonló őrült csillogással a szemében, mint az enyém volt - már nem sokat szívott vele.

Hozzá tartozik az igazsághoz, hogy soha, sehol nem hagyott ott, MINDIG valahogy - ha betegen is, mint a Christine c. filmben - hazavitt és a ház előtt fosta el magát. Hengerfejesen ment még rengeteget, csak oda kellett figyelni a vízhőfokra és mondjuk Kassa után rendszeresen az E58ason a hegynek felfelé, tele áruval 2szer meg kellett állni hűlni, de azért ment. Valszeg én vártam/akartam túl sokat egy sokat futott nagy batártól, kevés pénzért...

Amit tutira tudott: maxi kényelem, minden olyan extra, amit addig a kis/közép kategóriához szokott seggem csak álmodott, óriási méret a közlekedésben, óriási méret az áruszállításban, közepes menés, ha léptem és olyan 9-10 liters fogyasztás minden körülmények között, bármilyen külső/belső terhelésre.

Tetszett...

Megtanultam: ha sokat mész, áldoznod KELL egy újabb, kevesebbet futott, biztos előéletű autóra, ahogy ezt megtettem az Omega után.

Summa: soha többé...

Hibalista

- Csak, ami eszembe jut: - - akksi (kb 30e) - - hűtő (a rásajtolt műanyag alura cserélése forrasztással, profin, kb 20e) - - vízcsövek - - gumik! 2x4 db(mikor megvettem még oké volt, de kellett venni télit, majd nyári szettet is idővel) - - hengerfej (no comment) - - aut váltó (felújítás, nem megfelelően megválasztott műhelyben 420e!!!) - - fék cuccok (a futás miatt indokolt) - - futómű cuccok (szintén) - Na, most előkerestem a füzetet, amiben vezettem, innentől a TRUE STORY: - Vettem: 2005.10.12., 164 000 km, Opel kereskedésben átnézve, hibátlanul, mindene működött (a srácok mondták, hogy oké a gép, de ők nem vennék...viszont olyan jól nézett ki!) és fél évig/tavaszig nem is volt gond. - - csomagtértálca: 7000 Ft - - gumiszőnyeg szett: 8000 Ft - - olaj+szűrő (5+1 liter)+izzó+stb.: 25000 Ft (170 000 km) - - apróságok bontóból: 15000 Ft - - lökhárító: 25000 Ft (ház előtt lelopták ködlámpástul, rendszámostul...) - - géptető tartó gázrugók: 3000 Ft - - gumik: 12000 Ft - - felni vasalás: 4000 Ft - - első/hátsó futómű jav. beáll.: 14000 Ft - - olaj+szűrő (10 l): 14000 Ft (180 000 km) - - szilentek+stabilizátor pálcák: 26000 Ft - - műanyagok, egyéb: 8000 Ft - - Diffi+váltó adalék+egyéb: 17000 Ft - - Ködlámpa: 6000 (az új lökösbe vettem használtan egy sráctól) - - Fényezés: 15000 (lökös pótlása, kb. fél évig jártam kiharapott orrú kocsival, amíg a rendőrök megküldték a határozatot, hogy kérhetek új rendszámot az ellopott helyett...) - - lökös felrakás+apróságok: 36000 Ft - - váltó tömítés+hűtő ragasztás: 20000 Ft - - váltó felújítás: 420000 (!) Ft - itt a füzetben ki van hagyva, hogy a csajom véletlenül se tudja meg, de ma már ez a bűnöm elévült...viszont akkor fájt. Nagyon. Plusz összevesztem a ""váltóssal" is. Nagyon. Negatív reklám helye: FENYŐ AUTÓJAVÍTÓ, BP., XVI. ker. - - vizsga: 25000 Ft - - 4 x féktárcsa+fékbetétek: 65000 Ft (194 000 km) - - fék csere munkadíj: 12000 Ft - - jobb első kerékcsapágy: 20000 Ft - - kerékcsapágy csere+futómű beáll.: 12000 Ft - - izzók: 9000 Ft - - akku+csere: 32000 Ft - - olaj+olajszűrő+levegőszűrő: 20000 Ft - - olajcsere: 5000 Ft (190 000 km) - - motorház nyitó rugó csere: 7000 Ft - - motorház nyitó rugó csere 2.: 1700 Ft - - olaj, olajszűrő, ü.a. szűrő, fagyálló: 15000 Ft - - olajcsere, szűrőcsere, téli felkészítés: 9000 Ft (200 000 km) - - 4 x gumi (nyári, új): 70000 Ft - - futóműbeállítás: 7000 Ft - - téli gumik 4 x: 60000 Ft - - olaj (7 l), szűrő+olajcsere: 12500 Ft (210 000 km) - - ékszíjtárcsa visszahegesztés: 8000 Ft - * 210 000 km-nél ez mind: - - hengerfej felújítás: 80000 Ft - - hűtő javítás: 15000 Ft - - hengerfej tömítés garnitúra: 36000 Ft - - porlasztó felújítás (6 db): 30000 Ft - - ékszíjak, görgők: 15000 Ft - - szerelés, szét-össze: 25000 Ft - * itt sem kicsi összeveszések voltak a szerelővel az állások miatt... - - ventilátor kapcs. hőgomba: 3000 Ft - - duda, hőgomba beszerelés: 3000 Ft - - termosztát ház: 9000 Ft - - olaj, szűrő, csere, term. csere, hűtőrendsz.: 50000 Ft - - ködlámpák: 12000 Ft - - adagoló fej felújítás, beállítás: 75000 Ft (csomádi guruknál, tényleg korrektek, megszűntek a leállások, dadogás) - - vízpumpa vent. kuplung: 30000 Ft - - hűtőtartály fedél: 3000 Ft - - vízp. vent. csere: 7000 Ft - - 4 db első szilent gyári: 28000 Ft - - szilent csere: 18000 Ft - - futómű beáll.: 7000 Ft - - önindítő felújítás: 35500 Ft - - önindítő csere, hűtőcső jav.: 8000 Ft - Össz.: 1 554 700 Ft (no comment) - - Eladás: valamikor 2007 nyarán, 8 gumival, éppen hibátlanul, azt hiszem 280e km körül (én aztán nem tekertem, mert máér nem volt értelme...)

Ide hordtam szervizbe

Sok kókler, de ez csak később derült ki (pedig én fizeti akartam, mert mennem kellett volna a kocsival) és kevés tuti szakember: csomádi adagolósok, újpesti injektor felújító szaki, erdőkertesi hűtőjavítók, Opel Csergő az alkatrészekkel OK, a többi kuka.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra, de céges Következő autója? Vectra C Caravan 2.2 DTI 2002, de fostam tőle rendesen ez után...
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)