A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2,5 DTI Caravan 2002 

Az ítélet értékelése
2,6(5 db)

Utolsó mohikán

Szöveges ítélet

Fekete metáll,pár cm híján öt méter,nagyon bejött,kényelmes,hatalmas utas- és "raktérrel".Labrador kutyánk vígan el van benne!!Külsőre kicsit hagyományosnak tűnik,de szerintem gyönyörű és dekoratív ,ezért szerettem bele.Belseje igényesen kilalakítva,szép anyagokkal.Rengeteg extra,gyári telefon.Ebben a vasban tényleg benne van az anyag.A BMW motor fantasztikus,az aut váltó tökéletes megoldás.Hozzáértőktől kapott egy kis elektronikus rásegítést a motorvezérlés,így 200 ló körül van benne,hozzá persze bődületes nyomaték jár.Sajnos utolsó mohikán,a hajtáslánc hagyományos elrendezését illetően.Hátrányként egyedül a nagyon kicsi kesztyűtartót említhetem,ráadásul itt van a telefon is.Gyakorlatilag csak a forgalmi fér bele amit persze nem hagyok benne.A könyöklő alatt viszont szép nagy a tároló rekesz,de akkor is.
A turbó cseréje húzós volt:300eFt.Sajnos senki nem mondta,/az OPEL SZERVIZ sem,/hogy nem elég az olaj-,gázolaj,levegőszűrőt cserélni.Minden második olajcserekor ki kell cserélni a szelepfedélben lévő un. kartergáz szűrőt.Ennek eltömődése okozta a turbó halálát:-((( Az opelesek erről semmit sem tudtak,csak miután kérésemre felhívták a BMW szervízt,kaptak megerősítést,hogy létezik ilyen alkatrész.Mentségükre (?) szóljon,hogy a szervízben használatos gyári számítógépes alkatrészlistán és rajzon jól el van dugva a szűrő.
Egyébként az autó kitűnő választás volt,élvezet vezetni,hosszabb /1000km-es/ utak után is frissen szállok ki belőle.Sok év után újra végre hátsó kerekes van alattam.Az ESP-t vizes úton kikapcsolva érdekes dolgokat lehet tapasztalni,a havasról már nem is beszélve....:-))))Útfekvése,futóműve kiváló.Diesel hang alig van,sokan kérdezik,hogy mekkora benzin motor van benne.Ha az ember odalép neki fenyegetően morran és belenyom az ülésbe.Ilyenkor eszembe jut a suzukis kollégák áradozása sajátjuk gyorsulásáról....

Hibalista

- turbó /csere/

Ide hordtam szervizbe

megbízható szerelő nagy tapasztalattal

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

opel szervíz

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? vectra B Következő autója? egyelőre ez álom: Chrysler 300 C touring
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)