A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega 2,5 TDS 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Mega, a hódító(luxus)

Szöveges ítélet

Ott kezdődött az egész hogy egyszer volt szerencsém kipróbálni egy ilyen Omegát, bár mondjuk az egy benzines volt, de azonnal bele szerettem. El is kezdődött nem sokára a keresgélés, a világ végére is elmentem volna érte ha kell, de nem kellet. :) Találtam is egyet ami aránylag árban is nagyon kedvezőnek tűnt, vittem is a kis szaki csapatomat és meglestük az autót. Kicsit csalódott voltam, mert a gazdija nagyon elhanyagolta, eléggé levolt strapálva esztétikailag, de műszakilag tökéletes állapotban volt. Hát ugyebár szokták mondani hogy nem (csak) a külső számít.:) Ez be is igazolódott. Költeni kell rá, persze, melyik autóra nem kell?! De hálás "kis" jószág az biztos. Ez az első autóm, kicsit tartottam is hogy ekkora motor van benne, a biztosítás miatt is, de sikerült úgy kikalkulálni a dolgokat hogy kb. egy 1.4-esre se fizetnék kevesebbet. A fogyasztása átlagban 9 litykó, de városban azért jóval többet használom. Szóval én megvagyok vele elégedve, bár tudom hogy nem egy mai darab, és jönnek majd elő hibái, de ez benne van a pakliban, akár egy fiatalabb verdánál is előjöhet komolyabb hiba. Rosszat nem is tudom mit írjak róla; talán a csomagtartó méretéhez képest a nyilását csinálhatták volna nagyobbra , meg persze a tipikus Opel betegség az enyémen is elég erőteljesen jelentkezik, szóval egy-két helyen megindultak az oxidációs folyamatok < rohadás´ :) > , sokan írnak és beszélnek róla össze-vissza mindent, persze attól hogy nagy motor van benne szétlehet hajtani azt is, szóval ha leszabályzásig nyomják neki, ne csodálkozzanak rajta hogy rövid időn belül kiesik belőle minden, a két legfontosabb szabályt bekell tartani: a bemelegítésre nagyon odakell figyelni, és az olajcsere min. 10 ezer kilóméterenként, és ha lehet ne a Tes** gizdaságos cuccot rakjátok bele, pl. valami Metabondnak jobban örülne, meg is hálálja az biztos. Persze kilehet fogni olyat is, hogy az embernek a gatyája is rámegy, azért nem is csak azt kell megnézni hogy milyen szépen csillog-villog kívűlről, meg hogy a gazdi milyen szépen kitudta mosni a motorteret, és jön a szokásos szöveg, hogy ebből egy csepp olaj nem folyik sehol, kérdem én, hogy akkor minek lemosni a motorteret?! Az enyém is könnyezik egy-két helyen, de az lenne a fura ha nem így lenne. A váltó mint a vaj, bár amikor a kulissza eltörött kicsit paráztam hogy valami komolyabb gondja van, lobogott is a szerelő gatyája amikor megtudta hogy a váltót szétkell kapni, de aztán nem kellett, csak az ijedtség volt nagy. Persze volt még egy érdekes esemény, emelkedőn egyszer csak elfogyott a kraft, na mondom ha bedőlt a turbo, akkor összekaparom magam, de csak a szerelő volt béna, és nem húzta meg jól a bilincset a cooler csövön, az meg le is pattant a helyéről kis idő elteltével. A lényeg hogy, akinek kényelmes és nagy autóra van szüksége, ami megy is azért ha kell, és persze nem is akar sokat adni egy autóért, mert nem a legjobb befektetés, annak hosszas keresgélés után egy ilyen tökéletes választás, csak tényleg kicsit foglalkozni kell vele. De száz szónak is egy a vége: szeretem!

Hibalista

- ékszíjfeszítő feladta a harcot (10.000 Ft + 3.000 Ft szer.költség)
- váltónál kulissza szintén eltörött (5.000 Ft)
- világításkapcsoló, komplett műszerfal csere (20.000 Ft)
- szervószivattyú (20.000 Ft + 3.000Ft szer.költség)
- kormánymű (15.000 Ft + 5.000 Ft szer.költség)

Ide hordtam szervizbe

maszek

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? megtartom inkább egyenlőre :-)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)