Bazinagy Vectra
Szöveges ítélet
A történet nullkilométeresen kezd?dik: cégautóként volt szerencsém hajtani ezt a gépet 3 évig, utána vettük meg saját családi használatra.
30 ezres szervíznél az volt a legnagyobb gondom, hogy nem volt mire panaszkodni - minden m?ködött, úgy, ahogy kell.
60 ezernél is csak az el?írt alkatrészeket kellett cserélni. 90-nél már - szerintem - látható volt a féktárcsák kopása, de valamiért nem cserélték ki. Így aztán - már saját zsebb?l kellett ezt megtenni a tavaszi kerékcsere alkalmával.
Egy-két megjegyzés az alkatrészekhez: nyilván nem mondok újat, de a márkaszervízekben ácsceruzával írják a számlát. Ugyanazt a féktárcsát féláron meg lehet kapni a gyártótól (nem utángyártott, eredeti). Az elektromos tükör m?anyag részeit nem lehet külön megvenni. Ha eltörik (pl. valami ökör megtöri a parkolóban) akkor az egészet kell cserélni, akkor is, ha csak a m?anyag borítás törött el. Okos....
Így, négy év és 102 ezer km megtétele után értem az egyik tesztben olvasott mondatot: az Omega nem olcsó Mercedes, hanem nagyra n?tt Vectra...
Mindent összevetve szeretem ezt az autót: nagy, kényelmes, kell?en dinamikus (nekem elég) és még soha nem hagyott cserben. Csak a kikapcsolható légzsák hiányzik az utasoldalon...(az csak Elegance felszereltséggel jár)
Hibalista
- H?mér? - ami azért zavaró, mert a digit klíma (azt hiszem) ez alapján szabályoz.
- Els? féktárcsák cseréje 95000-nél.
Ide hordtam szervizbe
Schiller és Opel Duna.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |