A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1986-1994)

Omega c20ne 

Az ítélet értékelése
1,5(11 db)

Nagydarab rozsdaboglya (de szeretem)

Szöveges ítélet

1. autóm valószínű ezért imádom. Fogyasztás hosszútávon: 8 liter városban: 10 liter (ha nyugdíjas vagyok) ha taposom neki 13 liter is lehet de ez gondolom az aut.váltó miatt (is) van. 200000 (kettőszázezer) FT volt, olaj cserékkel kezdtem aztán a kopó alkatrészeket lecseréltettem már csak a rohadást kellene a hátsó ajtók alatt és lenne egy "tökéletes" autóm. A műanyagok csörögnek, zörögnek de hát mégis csak 20 éves. Amikor leraktam a jogsit (Suzuki Ignis-el, man. váltós) egyszerre másfél órát vezettem de alig bírtam kiszállni abból a kis "fostömlőből" úgy fájt mindenem, ha az Omegával lemegyek 6-700 km-t akkor sem kell tornagyakorlatokat végezni miután kiszálltam (ku.va nagy utas és csomagtér). Mindenkinek ajánlom akit nem zavar hogy egy kicsit többet eszik és egy kicsit több a biztosítás mint a kisebb "autókra"!! A váltómból csöpögött az olaj: tömítés csere 8000 FT volt.


Mióta nálam van egyszer állt le, az is az én hibámból mert előre "jelezte" csak túl hülye voltam hozzá, nem foglalkoztam vele!(gyertyakábel)

2012 augusztusban Svájcban voltunk vele és ezzel megint csak be bizonyította nekem hogy hülyeség új autót venni egy magamfajta csorónak...(Ja a tempomat hiányzott)
Amikor átmentünk egy hágón (Albulapass 2315m) felfelé 40km/h-nál nem bírt többet, de kibírta az a lényeg.
Hazafelé megmurdelt a generátor de erre nem költöttem mióta nálam volt. Így jártam! De mákom volt mert megcsinálták Mosonmagyaróváron, így le se állt "csak" a töltés lámpa felvillant a műszerfalon.

Kapott alvázvédelmet (meg sok lakatos munkát) meg egy új külső fényezést mióta nálam van de a motorra meg a váltóra szinte semmit sem kellett költenem.

Hibalista

- Ami elromlott rajta az nem tipus hiba hanem az előző tulaj(ok) "zsidósága". Sok volt a sufni tuning. PL: a szelepfedél tömítés új ár: 800 FT, ez a gyökér meg vissza rakta a régit egy kis fürdőszobai szilóval mikor csinált benne valamit! A másik dolog: valamit régen csináltak a hengerfejnél és nem vett új csavarkészletet (10000 FT) hanem vissza rakta a régiekkel. Hát persze hogy beletört kettő is úgyhogy le az egész (síkolás, szelepek, stb...) 68000 FT!!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? W126
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1986 (1990 - 1994)

További ítéletek (96 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)