Nagydarab rozsdaboglya (de szeretem)
Szöveges ítélet
1. autóm valószínű ezért imádom. Fogyasztás hosszútávon: 8 liter városban: 10 liter (ha nyugdíjas vagyok) ha taposom neki 13 liter is lehet de ez gondolom az aut.váltó miatt (is) van. 200000 (kettőszázezer) FT volt, olaj cserékkel kezdtem aztán a kopó alkatrészeket lecseréltettem már csak a rohadást kellene a hátsó ajtók alatt és lenne egy "tökéletes" autóm. A műanyagok csörögnek, zörögnek de hát mégis csak 20 éves. Amikor leraktam a jogsit (Suzuki Ignis-el, man. váltós) egyszerre másfél órát vezettem de alig bírtam kiszállni abból a kis "fostömlőből" úgy fájt mindenem, ha az Omegával lemegyek 6-700 km-t akkor sem kell tornagyakorlatokat végezni miután kiszálltam (ku.va nagy utas és csomagtér). Mindenkinek ajánlom akit nem zavar hogy egy kicsit többet eszik és egy kicsit több a biztosítás mint a kisebb "autókra"!! A váltómból csöpögött az olaj: tömítés csere 8000 FT volt.
Mióta nálam van egyszer állt le, az is az én hibámból mert előre "jelezte" csak túl hülye voltam hozzá, nem foglalkoztam vele!(gyertyakábel)
2012 augusztusban Svájcban voltunk vele és ezzel megint csak be bizonyította nekem hogy hülyeség új autót venni egy magamfajta csorónak...(Ja a tempomat hiányzott)
Amikor átmentünk egy hágón (Albulapass 2315m) felfelé 40km/h-nál nem bírt többet, de kibírta az a lényeg.
Hazafelé megmurdelt a generátor de erre nem költöttem mióta nálam volt. Így jártam! De mákom volt mert megcsinálták Mosonmagyaróváron, így le se állt "csak" a töltés lámpa felvillant a műszerfalon.
Kapott alvázvédelmet (meg sok lakatos munkát) meg egy új külső fényezést mióta nálam van de a motorra meg a váltóra szinte semmit sem kellett költenem.
Hibalista
- Ami elromlott rajta az nem tipus hiba hanem az előző tulaj(ok) "zsidósága". Sok volt a sufni tuning. PL: a szelepfedél tömítés új ár: 800 FT, ez a gyökér meg vissza rakta a régit egy kis fürdőszobai szilóval mikor csinált benne valamit! A másik dolog: valamit régen csináltak a hengerfejnél és nem vett új csavarkészletet (10000 FT) hanem vissza rakta a régiekkel. Hát persze hogy beletört kettő is úgyhogy le az egész (síkolás, szelepek, stb...) 68000 FT!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | W126 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.9/10) |