A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Meriva (2003-2009)

Meriva 1.6 16V Cosmo 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Kategóriáját tekintve vagy Meriva vagy semmi!!!

Szöveges ítélet

Saját tömege meghaladja az 1330kg-ot, és csak emellé jön hozzá saját testsúlyunk plusz a csomagok. Az autó 2004-es évjáratú, Belgiumból importálták, ami 2005-be került hozzánk. Cosmo felszereltségű, sok-sok extrával. Beszélhetünk arról, hogy kényelmes, praktikus, kicsi de mégis nagy, és ami a legfontosabb biztonságos. Belső tere nagy, kötelező igénytelen Opel műanyag, minden kézre esik akkor, ha van egy könyöktámaszunk, amire később jöttem rá, ezért azonnal be is szereltem. Nagy pozitívum, a szabadon variálható hátsó ülések, rengetek lehetőséggel... 2m-es hűtő 10cm-t lógott csak ki hátul. Gyári Hifi meglepően jól szól (6hangszoró), az MP3 hiányából kiindulva fejegységet kellett cserélnem, hogy igényeimet kielégítsem.
Az orra meglehetősen rövid, a motor úgy van besüllyesztve, hogy egy izzó cseréjéhez is meg kell bontani a légszűrőházat.

A motor: 1.6 literes soros 4 hengeres 16 szelepes motor az erőforrás hengerenkénti injektorral, ami elől hajt. 16V és a súlyának köszönhetően alacsony fordulaton meglehetősen gyenge, tiltáshoz közeli fordulatszámon meg már elfogy. Gyorsulása teljesen átlagos, 13.3-at mond a gyár, ez reális is. Akárki akármit mond, VAN OLAJFOGYASZTÁS! Már 4 féle viszkozítású olaj volt a motorban a 93.000 Km alatt, ami talán mégis a legjobb, az a 10W40.(Fos ECOTEC)

A váltó útja rövid, a fokozatok viszonylag hosszúak. Olyan hogy motorfék 50-60km/h-s sebességnél 5-ben kizárt, 1-2 fokozatot visszacsapva minimális, viszont 70-80km/h-nál már egész jó.
Astra F-ből átülve, a Meriva fékei egyenesen brutálisak, mivel 4 tárcsa gondoskodik a megállásról.
Úttartása viszonylag stabil, azonban hátul elég kemény a futómű, az M3asról a Hungária körútra kanyarodba a kanyar közepén egy úthibának köszönhetően rendszeresen arrébb rakja a seggét.

A piacon ebben a kategóriában a Merivának vannak messze a legjobb adottságai, mint külsőleg, mint belsőleg, de ha nem hisszük el, járjuk végig az autószalonokat. (Én már megtettem, és ezért választottam ezt)
Szívesen kipróbálnék egy 1.7 CDTI-t, mivel LE-be ugyanott van, nyomatékban viszont jóval erősebb.
Jó választás lehet az idősebbek számára is, egyszerű a beszállás-kiszállás, mivel magasabban ülünk, mint egy átlagos autóban.
Összegezve a dolgokat a pénzét megérte, még ma is szívesen ülök bele nap mint nap!

Hibalista

- havonta biztosan kiég 1-2 izzó - váltókulissza - stabrudak - jobbos el tükör

Ide hordtam szervizbe

Opel Kövesdán

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13330
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra F-CC 1.6 8V (Classic) Következő autója? Nur Deutsch
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Meriva 2003 (2003)

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)