A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (1993-2000)

Corsa 1,5 TD Isuzu 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Filléres útitárs

Szöveges ítélet

Heti rendszerességgel utazok min 200-300 km-t (Bp-Vp odavissza), és nagyon gyűlöltem a késéseket járatkimaradásokat, a bunkó sofőröket és hogy 2 és fél óráig állnom kell a pénzemért, ezért egy OLCSÓ és olcsón fenntartható autót akartam, sikerült is :) Nem kedveltem a német autókat, egy dízel motorhang pedig még annyira sem állt közel a szívemhez. Aztán miután beláttam, hogy első autónak nem fogom tudni az áhított szerelmeimet megvenni és fenntartani sem, nyert a józan gondolkodás. Az autó egy Ausztriában dolgozó haverom munkatársáé volt, nem volt hirdetve sem viszont pofátlanul olcsón odaadta. Nem indult, a kinti szerelő azt mondta hengerfejtömítés csere és szerinte kész van (ezt ránézésre tippelte nem szedte szét és diagnosztizálta mi a helyzet valójában). Az autót képekről láttam csak, a belseje teljesen kulturált, azt hiszem a legmagasabb felszereltségű (ABS, 2x légzsák, 2x elektromos ablak, napfénytető, fényszórómagasság állítás, ülésmagasság állítás szervo, kp-i zár, minden ami egy autóba nekem kell). Azért mertem így beleugrani, hogy látatlanba megvettem(az árán és a haver ajánlásán kívül), mert gondoltam még ha az egész motort ki kell cserélni is jobban járok anyagilag mintha itthon vettem volna egy leharcolt darabot(később ezt be is jött). A motor baja persze nem hengerfejtömítés volt, hanem kb olajnyomás nélkül ment vele az ember jópár km-t simán megsült a motor. Henger, hengerfej turbó kuka, bontottan működő autóból szereztem be az "újat" amiben 160e km volt és 2 évvel fiatalabb volt, mint az autó. Ezek után vezérlés csere, olajak, szűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, fagyálló, ékszíj, csomó tömítés stb. A fényezés hagyott kívánnivalót maga után, valószínű törve volt az eleje és újra lett fújva trágya minőségben megfolyva a festék, motorháztető hézagai nem azonosak a két oldalon, kicsit lóg az első lökös, sárvédőíven lötyög a műanyag, de futómű és alváz rendben, a sz*r fényezés meg az egy két felületi rozsda szerencsére nem zavar mert amikor az autóban ülök nem látom, szépen lassan ki lesz javítva. :D A műszaki után egy nap alatt sikerült elintézni a forgalomba helyezést, és már mentem is. 4,5 l/100 km télen nem annyira rossz. Ha ketten-hárman megyünk olcsóbb mint a busz, nem beszélve a kényelemről. Persze nem a hatalmas csomagtérről vagy a luxus körülményekről beszélek, hanem a menetrendek nélküli közlekedésről meg arról hogy nem köhögnek arcon 5percenként:D Hárman kifejezetten kényelmes méreteihez képest, de még négyen sem kell nyomorogni benne. Hosszabb utazáskhoz nem a legideálisabb főleg nem 5 személlyel. Az utastér csendes, a futómű jól teszi a dolgát, a fűtés meglepően jó, a motor ereje bőven elég, közúti használatra nem is kell több. 100-110 es tempónál 2800-3000 körül jár a fordulatszámmérő, de még így sem kell hangosabban beszélni. Autópálya tempó is tűrhető 140 fölé nem kínoztam, nem láttam sok értelmét. Városban nagyon hasznos, bárhova röhögve beparkol az ember, 40-nél szúrhatod a 4.-et 55-nél sík terepen az 5.-et nem erőlködik a motor. Nagyon szerethető autó, főleg amikor bekanyarodsz a benzinkútra:D Ha valaki hasonló helyzetben olcsón szeretne autót venni, csak ajánlani tudom, inkább ilyet mint sztrítracsingos tuningastrát vagy civicet. Csajozni nem ezzel fogsz, de alapvetően egy aranyos formájú autó szerintem.(3ajtós) Ahhoz képest mennyire idegen volt a gondolat, hogy egy diesel corsám lesz (az mg zs180,lancia k coupe, meg 323as 4wd mazda helyett) egész megszerettem, praktikus, egyszeű és olcsó. Ugyan nem az a szenvedélyesen és végletekig imádható autó (nekem) de az ésszerűségével meggyőzött.10/10

Hibalista

- Henger, hengerfej, turbó csere. Ezután vezérlés olaj olajszűrő, váltóolaj, ékszíj légszűrő tömítések stb. Összességében olcsók az alkatrészek, és van is belőle, ha komolyabban bele kell nyúlni akkor érdemes körbenézni a bontott autók között.

Ide hordtam szervizbe

Ismerőshöz vittem, olcsón patent munka.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 214000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 1993 (2000 - 2000)

További ítéletek (265 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)