1.4i-ből..........versenyautó
Szöveges ítélet
Úgy indult,hogy kell egy kis fogyasztású,rohangálós,munkába járós kocsi.Rátaláltunk erre a Delivery Vanra.Örültünk,hogy milyen jó is lesz majd vele akár tüzifát is hazahordani.Telente hordok is a mai napig.
Egy "sörös" cégtől vettük,full fapad! Kézi hajtányú ablak,kulcsos nyitás,szervo mentesség,légzsák csak gondolatban.Viszont tutira jártak vele szervízbe,jó állapotban volt.
Először is feltuningoltuk a kék matrica csíkokkal és a CORSA felirattal.
Mindeközben jártunk amatőr rally versenyekre is,először mint néző,majd gondoltunk egyet.és elrajtoltunk Mi is. Hehe, 60 lóerővel!!
Na itt aztán elkezdődött : kipufogórendszer csere /16.000.-, direktszűrő /kaptam, fokolt vezérműtengely /15.000.-
Jó is volt,de még mindíg kevés a női kategória első helyéhez.És akkor jött a Corsa A GSI 98 lovas motorja,és egy rövid váltó összetétele,rugók,lengéscsillapítók cseréje.Most már nyerek a kategóriámba és a fiúk között is már harmadik tudok lenni.
De milyen a magyar mentalitás?! Ott is szeretnénk feljebb jutni,így tervbe van már véve egy 16V-s hengerfej feltétele.
A kiskocsival egyébként mindennap bejárok dolgozni,és mivel fel is van matricázva,sokan vérszemet kapnak kisebb-nagyobb sikerrel.Pláne ha még meglátják,hogy NŐ vezeti.Gyaláztam már vele nagy autókat is,ilyenkor a visszapillantóba nézve szoktam kuncogni. Természetesen a fogyasztása most már 10l körül van,de hát halad is. :D
Egyszóval imádom!!!!Míg él,velem marad,bár volt már 1-2 versenybalesetünk,de túl éltük mindketten !
Hibalista
- kormány összekötő csere, 2.500.-
Ide hordtam szervizbe
Férjem szereli,lakatolja,fényezi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Rekord E, Ignis | Következő autója? | marad,amíg él |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |