A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Calibra (1990-1997)

Calibra X20XEV, 2.0 16V 

Az ítélet értékelése
3,2(9 db)

Proletár Porsche

Szöveges ítélet

Alapvetően egy jó konstrukció, nyugodtan ajánlanám bárkinek, feltéve, ha talál egy megkímélt példányt, ami sajnos szinte lehetetlen.
Van néhány hibája, amik inkább zavaróak, mintsem komolyak. Ettől függetlenül elég sok pénzt elvitt ezeknek a megjavíttatása.
- Tetőkárpit megereszkedik
- Ülés nyikorog
- Lámpák nem világítanak rendesen (Relézés és Punto projektor csere megoldja)

A motorja nagyon strapabíró, gond nélkül elmegy több százezer kilométert. A fogyasztása városban 10-11 liter, autópályán 7-8 liter, a rekordom pedig 5,9 liter volt, igaz akkor konstans százzal mentem. A teljesítménye picit kevés, de én raktam bele Schrick tengelyt, azzal már teljesen jó lett. Legnagyobb baja a motornak, hogy hangos és a járása nem annyira szép.

Hajlamos a rozsdásodásra, de ahhoz képest, hogy 17 éves volt, nem volt annyira vészes. Érdemes 1995 utáni évjáratot venni, azok már nem rohadtak úgy, mint a korábbi példányok.

Az ülések nagyon kényelmesek, a kapcsolók is kézre esnek. A belső tere nekem tetszett. 17 éves korában sem zörgött benne szinte semmi, kivéve a csomagtartó zárját. A csomagtartója nagy, sok minden belefér. (Asztal, szék, stb...)

A futóműve jól bírta a budapesti strapát, csak a gátlókat kellett cserélni.

Az autó respektje közelíti a nullát, az ára is jóval alacsonyabb, mint a hasonló coupéknak. Használati értékben viszont szerintem jobb a konkurenseknél. Ráadásul az alkatrészeket elég olcsón lehet hozzá beszerezni, hála, hogy szinte mindene megegyezik a Vectrával.

Összességében egy jó kis autó ez, de lecseréltem egy V6 Automatára, mert azért az sokkal kényelmesebb és csendesebb.

*Az árát nem érte meg, mert túl drágán vettem, és eladáskor csak gombokat adtak érte.

Hibalista

- Generátor x2, vezérműtengely jeladó x3, főtengely jeladó, hűtő, termosztát, benzin csövek, motortartó bakok, gyújtás kapcsoló - Kopó alkatrészek: gátlók, fékek, kupplung, akksi, klíma gáz stb...

Ide hordtam szervizbe

Kárpitos - Illés Tamás

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Elektromos szerelő - Dittrich László

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Corsa 1.2i Következő autója? Calibra V6 Automata
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Calibra 1990 (1990 - 1996)

További ítéletek (139 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)