A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2015)

Astra 1.4 Turbo Enjoy 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Könnyebb, erősebb, mégis déjà vu.

Szöveges ítélet

Előző, saját J Astrám után vállalati autóként használom ezt az utódmodellt, így egészen pontos képem van a modellváltás részleteiről.

A design: kívül-belül megújult, felnőttebb lett a divatnak megfelelően. Nekem a régebbi is, és ez is tetszik, de a kompakt kategóriában nagy különbségeket amúgy sem látok. 17'-es könnyűfém felnivel, metálkékben vonzza a tekinteteket.
A minőség: puhább, csendesebb, elszigeteltebb, de a zavaró zörejek, kopogások megmaradtak.
A nem látható változások: A valamivel erősebb motor és némileg könnyebb karosszéria érezhető fogyasztáscsökkenést és jobb dinamizmust eredményezett. Egyértelműen csendesebb a beltér, sem motorhang, sem komolyabb szélzaj nincs. A futómű felől bejut azért némi nesz, de ez részben a féknyereg kopogásának, részben a hangosabb téli abroncsoknak köszönhető.

Mindent összevetve persze egy jobb, modernebb autó benyomását kelti a K Astra, de sokszor az az érzésem, hogy csak újracsomagolták, kicsit könnyebbé tették, de mégis ugyanaz a kocsi, mint korábban volt. Sokan félnek a turbós kisköbcentis motoroktól, de nekem semmilyen gondom nem volt sem az előző szériával, sem ezzel. Azaz mégis, mindkét motornál jelentkezett a hibalistában részletezett alkalmankénti "csörgés", de ez nem komoly gond. Remélem... Kellően erős, nyomatékos és a fogyasztás is vállalható, vegyes üzemben 6,5-7 liter körül alakul. A beltér kellemes, az anyagok sem rosszak, de bosszantó zörgések mindenhonnan jönnek, amit nehezen bocsátok meg egy új autónak. A méretei hozzák az elvárt szintet, hátul is kényelmes, bár az ülőlapok németesen kemények.

Eddig szeretem, vennék magamnak is. Az idő majd megmutatja, mennyire lesz tartós az érzés.

Hibalista

- Semmi sem romlott el, hál'Istennek, csak zavaró apróságok vannak, amik egy új autónál kevésbé tolerálhatók. Zörög az első futómű felől, feltételezem a féknyereg, mert az előző, 2011-es Astrám ugyanezt a hangot hallatta és ott az volt a gond. Zörög, nyekereg, recseg mindkét első ülés, rettenetesen idegesítő. Minden záródó pont nyöszörög, tehát az összes ajtónál hallatszik egyfajta jellegzetes hang. - - A motor igen érdekes tüntet mutat. Magasabb fokozatban (4-5-6), alacsonyabb fordulatról (2000-2500) gyorsítva egy rövid pillanatra "becsörög" a motor, ilyenkor enyhén füstöl, majd húz tovább gond nélkül.

Ide hordtam szervizbe

Opel Duna, Soroksári útMindig korrekt, hatékony szerviz, ajánlom bárkinek.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Astra 1.4 Turbo 2011 Következő autója? Talán egy Astra? :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2015 (2015)

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)