A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2009-2015)

Astra 1.4 Twinport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Német fosdaráló, ami idő előtt kop el

Szöveges ítélet

Négy évesen vettem, 88500 km-el, egy Opel márkakereskedésben. (Utólag kiderült, az órát nem tekerték!!) Kb. 1500 km-t tettem bele és egy 570 km-es autópályázás után fél liter olajat kellett után tölteni. Elvittem a Novoth autóhoz, Ők megállapították hogy a 4. hengerben a kompresszió 30%-al kevesebb a többinél. Visszavittem oda ahol vettem, reklamáltam, nem tetszett nekik, de egy teljes motorgenerált végeztek rajta. Összerakás után nem indult, azért mert nem jó helyre kötötték a motorirányítás testelő vezetékét. Potom másfél hónapba telt ez. A hazavezető úton feltűnt, hogy elég gyenge, és valami más probléma is van. Mivel nem akartam ismét a márkaszervizre bízni, így én vettem kézbe a dolgot. Ismét Novothautó. A kuplung kinyomócsapágya eresztette az olajat, ez megkente a kuplungtárcsát, ezért csúszott. A motoron nem volt olyan illesztés ahonnét nem szivárgott volna az olaj, a vezérlés el volt rakva 1-2 láncfoggal. Igen, de az olajszivárgást nem tudták akkor megszüntetni, mert a kétrészes forgattyúsház két fele közül szivárgott. Egy későbbi időpontban ismét Novothauto, motor ki, forgattyúsház szétszed, újratömít, összerak. Innét egy darabig viszonylag nyugalom volt, csak féktárcsa / betét csere volt. Majd elkezdett indításkor ronda zörgő hangot hallatni, igen a sejtésem beigazolódott: Vezérműlánc. Ezt a motor generálnál cserélték, de csak a láncot és azt is utángyártottra. Bírt körülbelül 20000 km-t. Most már majdnem minden jó, de észrevettem, hogy rohad a toronyszilent (ez típushiba), rohad a levélfogó rácsnál lévő gumitömítés alatt a lemez, és megint szivárog az olaj, a forrása nem beazonosítható. Egyébként mint autó az igényeimnek megfelelne, igaz kicsit lomha, belülről kicsit ortopéd, de jobb mint egy dakszi (dácsia).

Hibalista

- Motor fokozott kopása már 88500 km-nél (garanciális motorgenerál) - Forgattyúsház tömítetlenség (300000 Ft) - Tengelykapcsoló kinyomócsapágy ( kuplungszett 150000 Ft) - Törött szíjfeszítő (benne van a forgattyúsház tömítetlenségben) - Akkumulátor 2x (2x 22000 Ft) - Vezérműlánc megnyúlása (223000 Ft) - Rohadó első toronyszilentek (ezt már nem javíttatom) - Ismételt olajszivárgás a motortérben, ezúttal ismeretlen helyről (ezt sem)

Ide hordtam szervizbe

Novoth Tibor (novothauto.hu)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Befecskendezős motorok szervize (injektor.hu)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2010
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 88500
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Cee'd
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2009 (2009)

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)