A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (2004-2008)

Astra Classic III 1.6 Caravan 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Pannacotta kombi

Szöveges ítélet

Egyszer már elkezdtem ezt a ítéletet, de szőrén-szálán eltűnt.

Szóval valamikor márciusban jött egy hírlevél az Opeltől, benne egy elég jónak tűnő ajánlat. Elkocogtam kedvenc szalonomba, megkérdeztem, kiszámoltattam. Kiderült, hogy ha megveszem, az legalább 25.000Ft-tal kevesebb költség havi szinten, mint a régi autót megtartom (frankhitel...)
Megrendeltem - aztán két havi süket csend. Valahol félúton telefonáltam, akkor már "átment a gyártósoron".
Egyszer aztán jön a telefon, hogy itt van Óbudán a gép. Elmentem, megnéztem, megtapogattam, hitelpapírokat beadtam, hitelt megkaptam. Elmentünk érte családilag. Valamennyit rá kellett fizetni, ezzel volt egy kis megakadás, mert ennyi kp-t nem vittem, átutalni pedig az internet sarok gépéről nem akaródzott - de a régi jó ismeretségre tekintettel megkaptuk a kulcsot és hajrá.
Beültünk, indítás, kicsi gáz... ö... mivan már? Ja, nagyobb gáz! Mehetünk. Az első meglepetés, hogy az euro5-ös csodamotor alacsony fordulaton nem megy sehogy, 1500 alatt nem mozdítja meg az 1200kg-t. Szemben az előző twinport-tal, az alapjáraton is megindult. Hm.
Másnap délután pakoltam a csomagtartóba. Lehajtom az üléstámlát - hát láss csodát, egy nagy marék üvegszilánk van az üléstámla alatt. Telefon a szalonnak: nem tudnak róla, hogy mi lehetett.
Még aznap, megyek hazafelé, 40km/h, mert annyi a megengedett az úton, tempomat, béke... és egyszer csak CHECK ENGINE! Nem hittem a szememnek, 63km volt a kocsiban.
Másnap reggel hétkor elsőként állok a szervizben. Ismerősök jönnek-mennek: "Na mivan, hoztad az új kocsit?"
Hát igen, de annyira nem vicces. Hiba oka: lambdaszonda. Hibajelet törölték, de 1500km-nél újra megjelent, akkor már garanciális cserére vették. Ekkor az első olajcserét is megcsináltattam.
Az üvegtörmelék persze nem véletlenül került a kocsiba; távolabbról nézve a jobb oldal hátsó ajtaja más árnyalatú és fényesebb is a festés rajta. Persze ez közelről nem látszott, átvételkor. Visszavittem a karosszériások felvették a hibát, végigmérték/fotózták a kocsit és most várunk a GM döntésére.

Komoly meghibásodás nem volt.

update 2012.08.21. megvolt a fényezés, a GM elismerte és garanciában elvégezte a javítást. Sajnos a hátsó lökhárítón is volt javítani való - én sem vagyok tökéletes :)
Rá egy bő hétre a budai alsó rakparton, az Erzsébet hídi felhajtónál egy paraszt a szarjával végighúzta a frissen fényezett lökhárító bal oldalát. Persze nem állt meg. Na köszi...

Más: fényszóró izzók. Hát, aki kitalálta a kerékjáratból nyíló ajtón át benyúlva, gumisapkát levéve, izzót kifordítva, majd ott bent (10 cm a vezetékhossz!) két kézzel matatós, izzó búráját nem összetapogatós, majd helyére vakon visszaberhelős mókát - az csókoltatom. Hát ezt most így hogy? Mondjuk -10 fokban az útszélén a latyakos dzsúzban (juice) turkálva? Az elsőt 44 perc alatt cserélte ki a szerviz, úgy, hogy a Beta szerkényt is odatolták már... ;) A másodiknál meg simán kiesett a nem jól visszapattintott izzó. A harmadik-negyedik eset csak simán b@zdmegezésbe torkolt.

Más: éves szerviz. Hamár egyszer 15.000km-enként cseréltetem az olajat a motorban, akkor minek kell 27.000km-nél cserélni, csak azért, mert éves szerviz van...

Hibalista

- lambdaszonda, szállítás sérült ajtó, fényszóró izzók (4 db)

Ide hordtam szervizbe

Maxabo

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Classic II Caravan (Fekete kombi) Következő autója? Ceed
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 2004 (2005)

További ítéletek (427 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)