Opel 1.8 szívóbenzin hobbi célra
Szöveges ítélet
2012-ben eljött az idő, hogy az egyszerű 1.8-as szívóbenzines motorral szerelt Astra H gépkocsimat megizmosítsam.
Egy tuningra szánt típusazonos motor beszerzése után megkezdődött a fejlesztés:
- nagyobb 296mm-es fékek
- dbilas 272 fokos rally sportvezérműtengely
- dbilas flowtec szívócső
- 205ccm-es injektorok cserélve 240ccm-esre
- EDS motorsport phase3 "race" chip
- növelt kompresszió, bővített csatornák
Az eredmény kb 175-180LE / 180Nm (gyári adat: 125LE / 170Nm)
Gyorsulás javulása a gyári 0-100km/h 10.7másodperces értékéhez képest megközelítőleg 35%.
Összességében kellemesen élvezhető autóvá vált az átalakításoknak köszönhetően.
Hibalista
- Váltó -fogaskerék törés - Kuplung törés
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Talán Brera 3.2 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |