Szerettem, de nem vágom, miért!
Szöveges ítélet
Ez volt az első dízel autóm.Amit 159 e Km-rel vettem óra szerint.A teljesítménye (68LE) nagyon karcsúnak bizonyúlt,de 1m3 sódert futóval szépen húzott.Az első 180e Km-ig a kötelező szervizeken kivűl semmi probléma nem volt vele 7500Km-enként+vezérműszíj csere 160e -nél.183 e Km után a gátlókat kellett cserélni(4 sachs gázos-egy rakás szar), meg a szilenteket.185 e körül az olajpumpa adta meg magát.192 e körül a vízpumpa, porlasztócsúcsok.195 e -nél kumplungszerkezet csere+kipuffogó javítás.198e-nél vezérműszíj szakadás- motorcsere (G astrás motor 123e Km-rel).208e-nél adagoló felújítás+ 4 gátló(Lipp olajos-sokkal jobb mint a sachs).A hibák ellenére szerettem a gépet, mert 75e Km alatt csak 1X hagyott ott(Vezerműszíj szakadás), és az alkatrészek átlagosan olcsón beszerezhetők.A motorcsere után megszünt a füstölés, és az olajfogyasztás, és a motor is enyhén dinamikusabb lett.Szóval én szerintem ez volt az első, és az utolsó dízelem.A karosszéria hibátlan állapotú, még 12 éves korában sem rohadt sehol(Hollandiából jött)Aki ilyen kocsit szeretne vásárolni előtte mindenképpen mérjen motorveszteséget, mert igy derül ki a motor tényleges állapota.A Km óra állást el kell felejteni.Amúgy tényleg egy használható, és ami a fő szempont volt jól pakolható kocsi.
Hibalista
- 8 lengéscsillapító, szilentek, kipuffogó összekötő, féktárcsa, kuplungszerkezet, olajpumpa, vízpumpa, porlasztócsúcsok, komplett motor(vezérműszíj szakadás), adagoló felújítás.
Ide hordtam szervizbe
1161 Budapest, Margit u. Tel.:0620-9135126 Tóth Lajos
Megbízható, mindent megoldottak korrekt áron.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ibiza 1.2 egy rakás szar | Következő autója? | Mazda Premacy 2.0i GT |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |