A korához képest a legjobb
Szöveges ítélet
Sokan ugy gondoljak, hogy az Oltcit egy gyenge auto, nem sokra kepes. En is ezt gondoltam, mielott megkaptam volna a jogsimat, de amikor eloszor vezettem, nem jott, hogy higyjek. A vele egykoru Dacia mellett egy ultra luxus, kenyelmes auto. A sprintjevel rengeteg kulfoldi autot megetettem. Hegymaszaskor pedig a boxer motor es a dupla karburator nem szegyelteti magat. Soha nem hagyott uton. A leghuteses megoldas pedig tokeletes szamomra, ugyanis en szeretem a gazpedalt taposni, magas turacion tartani a motrot, s ennek az autonak megis aranylag kicsi a fogyasztasa. Az, hogy megvagyok elegedve az autoval annak koszonheto, hogy Oltcit szerelesre kikepzett mekanikushoz jarok vele, nem javitom a parkoloban, mint masok, s csodalkoznak, hogy nem mukodik. Kicsit kenyes auto, kell erezni; olyan, mint egy no: kell tudni banni vele. Az en modellem 4 sebesseges, 1,1es boxer motra van. Biztos, hogy ha az 1,3as TRS 5 sebesseges valtozata lenne, meg jobban meglennek elegedve vele, de igy is elvarasaimat messze tul haladta. Kar, hogy nem fejlesztettek tovabb, mert a Logannal 100X jobb modell lett volna most belole. Nem adtam el, s nem is fogom, mert szandekomban all felujitani, es hobby autonak hasznalni.
Hibalista
- rozsdasodik, ha nincs vigyazva ra, torzios tengely nyikorog, zarak hamar romlanak
Ide hordtam szervizbe
Kolozsvar, Olmar Service, Iugoslaviei utca, egyeduli Oltcit serviz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Cielo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |