A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Sunny (1990-1995)

Sunny 1.6i SLX 16V 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

NIssan Sanyi 1.6 SLX

Szöveges ítélet

Hát,a történet egyszerű: Megláttam,beleszerettem első látásra, vételnél pöcc-röffre indult hidegben, motorja szépen,halkan duruzsol,gázadásra mérgesen harapott,na innét már lesem tudtak volna beszélni róla...A hab a tortán hogy ebben van szervókormány,4 db elektromos ablak,elektromos tükrök,riasztó,centrálzár(s ezek mind működnek is!!!),állítható fényszorómagasság,állítható kormány,ABS amit pont havas időben még vétel előtt ki is próbálhattam,s azóta is műxik,3 db tekerentyű a sofőrülésen + háttámla állító ,ködlámpa.Mindezt 300e ftért!Teszi a dolgát,ha laza vagyok és ráérek akkor 5,6 literből elmegyek a-b be80-90km/ó-val(telitank rátöltés 100KM után) de ha kell picsánver jópár új astrát,rönót,Skoda Octavia(1.9dízel ez azért partiban volt de meglett)de vörösödött mögöttem 1.8 GTI-is IV Golf gyöngyházmetál is,de persze tudni kell a fokozatokat is,hol tud brutálisan húzni,kipörög 7500ig akadás nélkül :)ilyenkor 7-8 liter:)Kapott a drága 195/60/R14 -es gumikat hogy stabilabban előzzek:)Csak irigyelni tudom a sok marhát,akik megveszik az új autót sok milláért(Olasz,francia,délkorea),s félszemmel közlekednek szervizből szervízbe,hehhe.A családban már ez a második nissan,s ugyanezt a megbízhatóságot nyújtja a mai napig azis.Arról még nem is írtam,hogy hatalmas csomitartója van!
Ja és 20% cirkálás 80% pizzafutárkodásból adódott össze a +300ezer KM!!!
Furcsa de a fos klozett utak ellenére sem zörög belül semmi,a plüss kárpit időtállóan tartja magát,s senki nem hiszi el a korát mikor beleül...1 :milyen csendes,nincs zörgés,2 milyen újszerű minden belül,3 milyen jól húúz:)
Én csak ajánlani tudom mindenkinek a japán autókat,főleg a 10-15 éveseket,mert ezek még tuti tartós elektrónikával rendelkeznek.
Az autó még mindig futármódban üzemel,tuléltünk 100-al 1 árkot is,de új lengőkarok s futóműbeállitás után újra a régi...:)
UI: 2018 .
Már eladtam régen órája szerint több mint 400e km megtett út után , a klíma hiánya miatt , és a felmerülő rozsda is késztetett autócserére. Végig megbízható autó volt, kiszámítható minden egyes alkatrésze. Dupla vezérműtengely, 16 szelep , hengerenkénti injektoros csúcstechnika, most 36 éves fejjel is kimerem állítani több ilyen megbízható motorú autót nem lehet venni ekkora futás teljesítménnyel...Az autót neppertől vettem eleve 180e km-el ,szerintem akkor lehetett benne legkevesebb 300e km...De ezt tudta a nepper is hogy észrevétlenül tekerheti vissza a felére, mert +150e km után se mennek hozzá vissza hibával reklamálni...Nem vicc. Rokon nissan almerájában most 500e km van igaz 1.4-es ,de detto ugyanez a motor van benne , és ugyanolyan csendesen jár neki mint mikor én is megvettem az enyémet "180e km-el"...Ez az az autó , illetve motor ,ahol nem tudod megállapítani mennyi is a valós megtett km benne...Az olajat amit csippent 10ezer km alatt, a legtöbb amit eltűntetett a nívópálca háromnegyedéről a félig minimum és közép állásra tűnt el...Utántölteni nem kellett sose 2 olajcsere között. Két első csapágyat 400e km körül kellett cserélni a gyárit , hátul meg lett úszva utánzsírzással...Hozzáteszem hatalmas csapágyat kaptak igazi Japán csúcs csapágyakat...Ezt sokan visszasírják szerintem a mai autókba szerelt játékcsapágyok miatt...
Nissan utódja 4évig szintén futár autóként egy 1998as Mazda 626 DitD 2.0 Dízel kombi volt. Szintén 180e km el vettem bár ezt magánszemélytől és első gazditól...
Digitklímás ,full extrás stb.Szintén 400e km felettig használtam...Hát többet voltam olajos dízel mivoltja miatt mint a nissannál. 2 db használt adagoló csere, 1 db vezérmű ékszíjszakadás , (szerencsére nem vert össze semmit, csak hidrotőke szárt) .Eladás oka kizárólag a rohadás mértéke miatt volt. Szintén gyári kerékcsapágyak 400e km-nél elöl. Ez az autó is nagyon megbízható volt végig és kiszámítható , 100ezrenként volt féktárcsaszett cserélve ,és csak tankolni kellett. Gyári kuplunggal adtam tovább...Ez fura is volt, mert nissanon legalább 1x kellett cserélni a 400e km előtt . A vezérlés csere se olcsó a mazdánál , még úgy sem hogy magam végeztem , nissannál ilyen nem volt, csak vízpumpa csere volt összesen 1x a 400e km alatt. Dinamika , lóerő sose volt a mazdánál , lomha tetű a nissanhoz képest, de mégis megszerettem a nagyszerű komfortja miatt , atomstabil futóműve és úttartása miatt...ezen már 195*65/R15" volt , a legszemetebb utakon is átsiklott 0 menetzajjal.
Jelenleg Toyota Yaris van 2006-os modell ezres benzines 3hengeres motorral...És klímás :D . Átlag fogyasztás nyáron klímával 4.5 litel 90km/ó val.Falun belül 2.5-3.5 litert ir a fogyasztás mérő , sík terepen ha nincsen böszme szél akkor 4 litert eszik 90-nél.Klíma ki vagy be kapcsolása semmit nem számít , nem esik vissza a teljesítménye, nem is eszik többet, de jön a hideg levegő normálisan.Ez fura számomra, de én csak örülök ennek! :D Veri mindegyik előző autóm fogyasztását , de kissebb is sokkkal a kasztnija, ellenben belül hatalmas térérzete van. Jól összerakott autó ez is ,de a kombi után nagyon fura...Mazda 140km/ó nél evett 6.3 at klímával, yaris pörög piszkosul 140-nél 7-8 littyót bekajál.Nem megyek vele pályán pont emiatt. Ebben is már 320e km van , eddig csak vízpumpa csere , meg gyetya - olaj csere ,semmi extra ráköltés. Japán technika nem hagy(hagyott) cserben szerencsére...Megjegyzés, mindegyik autó akár hidegen ,akár üzemmelegen élvezet halgatni a precíz járását, semmi kelepelő casttogós szelep károgás , ellenben frászt tudnék kapni bármelyik német VW konszern motor kínszenvedésétől, és nem azért van ilyen hangjuk mert már fél milliót futottak volna, még a negyed millió se volt egyik - másik autóban , főleg a seat -nál hallom a leg irrítálóbban ezt a jelenséget, és ahogyan olvasgattam az itéleteket, ez a csattogós hulladék motorhang járás sajnos mind generálos felújításosak lettek ideje korán 150e km táján. Hiába néznek ki jobban ha hulladék a motor bennük.Nem véletlen olyan olcsók , de attól még nem kéne ipari hulladékokat gyártani az embereknek...

Hibalista

- 2008.01.10:Tolató lámpa,a mai napig nemtom mi a kinja,az előző trehány gazdija hagyta rám,így megy most is.Most áprilisra előjött a hátsó sárvédőnél kis rozsdafolt,ezt majd én lekezelem:)15 évesen megengedem neki,hehhe. - 2009.03.21.: - Nos a drága elcsurrantotta a hűtővizet,,ezt csak akkor vettem észre ,mikor már ciripelő hangot hallottam,de csak én hallottam,a többi 2 utas nem...Mondom csak ciripel ha nyomom a gázt,,,ránézek a vizhőmérőre hát fullon állt az égnek ,gyors parkolás és leállitás.Ezután 5km-enként kuti víz utántöltés.Mint kiderült 230000Km után megadta magát a vízpumpa.Biztos ami biztos alapon leszedtük a hengerfejet és ellenőriztük a vetemedést,de HÁL ISTENNEK semmi gondja,uj tömitések és uj vizpumpa és a motor ujra virgonc!Karácsonykor a fa alatt talált a Sunnym 4 új féktárcsát betéttel ,örült neki:) - Másik,elvittem futómű beállitásra egy pöcs szervizbe(mert otthon nincs ilyen),a csávó beállította,mondja elismerően milyen jól gyorsul és tapad a kanyarokban....Hmmm,,,Igen???Bunkó k*csög szét hajtotta 2 napalatt rendesen,és mielőtt beültem volna az autómba közli lehet kuplung cserés,mert kipörög a fordulatszám gázadásra(*nyád magamban!).Mielőtt átadtam gyilkoltam de sose produkált ilyet.Hát 50e ft ot mondott rá,én otthon kihoztam 13eft -ból és magamban anyukáját dicsértem:)Nálam ha kopott is volt a kuplungtárcsa kibirt volna még 10000km-ert! - Ja és 10000km-enként új olaj,olajszűrő s levegő szűrő,mert szeretnék még sok 100000KM-rt pluszba belenyomni:))! - - Ja,és minden el.kütyü műxik kivéve a tolató lámpa Grrrr...

Ide hordtam szervizbe

Otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Samara 1.3 Következő autója? Valami japán...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Sunny 1990

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)