A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Qashqai (2007-2013)

Qashqai 2.0 dci Iway 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pályaalkalmas

Szöveges ítélet

Több átlagos teljesítményű autó után jött a faceliftes 150lovas Qashqai 2.0 dci,-Renault motorral és váltóval szerelve . Nagyon jókat mondtak a motorjáról, be is vált, elsősorban városon kívül és autópályán, 6-osban is bárhonnan /alacsony fordulatról is/ gyönyörűen megindul, óra szerint 180-ig könnyedén,kb. 200 körül lehet a vége, egyszer próbáltam. Nagy sebességgel is könnyen kézben tartható, szélre sem érzékeny, jó vezetni.Városban nem az az ugróbajnok, inkább nyugodt haladásra késztet. Erénye még hogy halk, itt is leginkább nagy sebességnél kifejezetten csendes. A motor elvileg tartós darab, nem is volt még baj, igaz 95ezer km nem sok. A Renault váltótól /kézi/ óvtak a fórumok, de eddig problémamentes. Elöl viszonylag kényelmes, ülések jók.Sajnos sokat városozik az autó, de eddig még a részecskeszűrő se jelzett anomáliát. Szeretem a méretét, még be lehet vele férni egy átlag helyre Pesten,/tolatókamerás, jó hogy van/ de belül nem szűkös, csomagtartó is elég nagyobb utakra is. Az elhúzható, /de nem nyitható/ naptető nagyon kellemes, utasok imádják, jobb a térérzet és a hangulat...

Akkor a negatívumok: 10ezer km körül elszökött egy csomó hűtővíz Csehországban, szerencsére ott garanciában megoldották, necces volt, angolul nem tudtak, de adtak csereautót és megcsinálták hamar. /Nyilván szerelési hiba lehetett./ Kisebb dolgok: kormány kissé kopott 95000 km-es korára /nem biztos hogy elhinném egy eladónak, pedig itt most ez igaz/ 86000-nél volt egy kb. 90ezerbe fájó futóműfelújítás-persze a pesti utak.../ Kb ekkortájt a szellőzőrendszer is elromlott, megjavították.Átlagos méretekkel elöl kimondottan kényelmes, de hátul lehetne kényelmesebb, hely ugyan van elég, de az üléspozíció nem igazán jó. Fogyasztás 8-8.5 körül /város/, 6-7 körül /közút+pálya/ a fedélzeti kb. 1 litert csal lefelé.Egyébként jól tartja magát, nem lett hangosabb, zörgősebb az évek alatt, nem prémiummárka, de jó autó,-egy meglepetést leszámítva, de akkor is saját kerekén jutott szervizbe.Vigyázok rá, 10-15-ezrenként kap olajat, hidegen nem taposom, turbót hagyom hűlni pályázás után, stb, ezekre érdemes figyelni,- nincs is baja.
Pár apróság, elsőre nem jutottak eszembe, ezekkel együtt lehet élni, de hozzátartoznak a képhez, városban télen nagyon lassan melegszik, magasabb vezetőnek a plafon túl közel van, /ülés lejjebb engedése segít/, jobb első ülésre nem rakhatsz táskát, utasnak érzékeli és szól az öv bekapcsolás jelzője. Pesti úthibákat nem kedveli, elnyelhetné jobban! Pozitívumok a végére, fékje nagyszerű, jól adagolható, erős, érezni hogy 150 lóra tervezték. Izzók nem akarnak kiégni, rádiója pedig /több autót ismerve,zenész füllel is szépen szól. Szóval pozitív az egyenleg,- azért ez a motor sokat dob rajta...
Update 2019 augusztus:
2019 júliusában a kuplung hidraulika felmondta a szolgálatot, tréler,kuplungcsere, illetve szervizben azt mondták hogy a kettőstömegű is kb. a végére ért,-cserélték mindkettőt, ez több mint félmilliót kóstált 114ezer km. után, ami eléggé sokkolt. /Volt már 300ezret futott autóm amin nem volt semmilyen extrém kuplungprobléma,nem gondolom hogy a rossz használat lehetett a fő ok./ Magyarázatnak a sok pesti használatot lehet felhozni, a mai részecskeszűrős dízelek hírhedten eleve nem alkalmasak ilyen használatra,ez van, ezzel pályázni kell. Vagy egy régebbi autót veszel ami kevésbé komplikált és azt szervizelgeted, pénzeled,- vagy újat, ott viszont 100ezer km után ha nincs szerencséd, szintén teheted félre a pénzt javításokra, részecskeszűrőre, kettőstömegűre, vezérléscserére,turbóra,koksz eltávolításra, stb .... Ez az autó amúgy egy jól sikerült modell,jó vezetni, mindenképpen ajánlanám bárkinek de úgy látszik,azért időnként nagy árat kell érte fizetni, /nekünk eddig egyszer, de kissé korán/ - és nem csak a megvételkor...

Hibalista

- Hűtővíz elszökött, garanciában javítva. Szellőző berendezés elromlott-javítva. Futóműfelújítás.

Ide hordtam szervizbe

Gablini

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

BestPoint

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Multipla Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Qashqai 2007 (2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)