A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Pathfinder (2005)

Pathfinder 2.5dci LE 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Családi autónak sem rossz egy tank

Szöveges ítélet

Miután az egyszem gyerek mellett is sikerült csordultig pakolni a feleségem Volvoját, elhatároztam, hogy kell egy nagyobb autó a családnak, főleg, hogy úton van a második kölök is. Mivel nekem egy Minim volt városi rohangálásra, egyértelmű volt, hogy melyiket adjuk el. A Minibe már betenni sem volt könnyű hátra a gyereket....pedig imádta, azóta is emlegeti, hogy hiányzik neki a Mini.

Vásárlásnál nem volt határozott elképzelésem csak pár kritérium, aminek meg kellett felelnie az autónak a megszabott anyagi keret mellett: legyen valóban nagy, lehetőleg 7 személyes, jó lenne ha magas lenne és lehetőleg ne legyen valami szuper kifinomult, csilliárdokért javítható dízel, mivel amúgy sem járunk vele évi 20ezer km-nél többet, de legyen benne tempomat és automata váltó és ne legyen benne 100ezer km (tudom, egy lúzer vagyok, de engem elriaszt egy hatjegyű szám, dőleg ha nem én tekertem bele). Ennek a listának hellyel-közzel pár autó megfelelt, de igazából akármennyire is racionálisabb választás lett volna egy Ford S-Max, miután megláttam a Pathfindert, nem tudtam kiverni a fejemből. Pedig próbáltam.

Ezt az egy példányt néztem meg (természetesen szerelővel, sőt két szerelővel), de ami döntött az leginkább az eladó személye volt, látszott rajta, hogy nem egy átverős típus (buy the seller not the product, ahogyan a művelt francia mondja).

Az első pár napom az önmarcangolás jegyében telt, főleg ha be volt kapcsolva a computer fogyasztást jelző képernyője. Kellett nekem egy iszákos, hangos, billegős és nem éppen személyautós dinamikájú tank? Lehet, hogy életemben először mellényúltam az autóválasztáskor? Aztán jött egy sielés és azt hiszem, hogy erre datálható a beautiful friendship kezdete. Szuper volt a autópályán, szuper volt ott, ahol rajta kívül egy nem 4wd sem jutott fel.
Már nem várom el tőle a személyautós erényeket, viszont élvezem a magasságát, az anyaméhszerűen elringató otthonos és kényelmes belsejét. Autópályán tökéletesen viszi a 140-et, ennél többel elméletileg úgysem lehet közlekedni, de ha odalépek, akkor akár még dinamikusnak is tűnhet. Élvezem a számomra újdonságnak ható kütyüket, a navigációt, a fűtött üléseket, a parkoló kamerát, az elektromos napfénytetőt és a többit.
Tudom, hogy nem fogom a végsőkig kihasználni a terepjáró képességeit, viszont élvezem, hogy nem kell centizni a járdánál és nem kell aggódnom az úthibákért.
Azt hiszem, hogy ha holnap megnyerném a lottót, akkor is valami hasonló típusú járművet (Range Rover, Landcruiser, XC90) vennék, nem pedig valami luxus szedánt.

Ami negatív:
- Kicsit bután lassúnak tűnik az automata váltó. Nem vagyok műszaki, úgyhogy meg sem próbálom fejteni az okát, egyszerűen azok az automata autók amiket eddig vezettem valamiért kifinomultabbnak tűntek váltóügyileg. Mondjuk nem vészes, meg lehet szokni és ha nem romlik el, akkor nem is érdekel.
- Hidegen hangos, de ez azért ne meglepő egy dízeltől.
- A beltere - hogy is mondjam - amerikais. Van akit elrettent a sok gomb, én kb 1 nap alatt kiigazodtam rajtuk és élvezem, hogy egy gombnak egy a funkciója. A felhasznált anyagok minősége nem vetekszik egy Range Roveréval, de ez gondolom nem meglepő ha összehasonlítjuk a két autó árcéduláját. Konkrétan a Pathfinder kezdőára az USA-ban 28ezer dollár, ami mai árfolyamon nagyjából 6,3millió. Egyebekben nekem semmi gondom a műanyagokkal. Nem nyiszog, nem nyekereg, simogatni, tapogatni meg mást szoktam, nem a műszerfalat.
- Kitalálhattak volna valami eszesebb megoldást a kalaptartóra. Ha át akarom alakítani 7 ülésesre, ki kell vennem egy darabját, ami viszont sehol nem fér el.....ennyit a spontán bulizásról és BKV pótlásról.

Egy szó mint száz, mostanra összecsiszolódtunk és figyelembe véve, hogy ennyiért mi más kaphattam volna (mondjuk egy 250ezer km-t futott Range Rovert vagy Landcruisert), kifejezetten meg vagyok vele elégedve.

Hibalista

- egyelőre semmi komoly, de ennyi idő alatt szép is lenne. pár apróságot megcsináltattam (nyikorgó ajtó, lassan visszahúzó biztonsági öv, duda)

Ide hordtam szervizbe

saját, titok.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Cooper Következő autója? Valami hasonló méretű SUV.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Pathfinder 2005 (2005)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)