A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Navara (2005)

Navara SE 2.5 dCi duplakabin 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

TELITALÁLAT!!!

Szöveges ítélet

Ez a jármű rendkívüli tulajdonságokkal bír.Ez az autó többféle járgány előnyeit egyesíti. Ha kell kitűnő terepjáró,ha kell teherautó vagy mint az én esetemben is elsősorban családiautó.Nagy előnye hogy vállalkozóként az ÁFA visszaigényelhető.Természetesen ez is igen fontos szempont volt a vásárlásnál.
De kezdjük az elején.Költségcsökkentési szempontból olyan autó kellett,amiben öten elférünk és számviteli szempontból minden tekintetbe teherautó.A Navara pont ilyen.És hogy miért pont a Navara?Egyetlen dolog miatt választottam az pedig a motorerő. 174Le és 403Nm nyomaték.Azt hiszem ez magáért beszél.Ha történetesen mondjuk a Tata Telcoline lett volna a legerősebb,az lett volna a befutó nálam.Na jó,persze a Tata azért más egy picit,de lehetett volna a Hilux, a BT-50, Az L-200 vagy akár a Ranger is. "pikapok ezek mind :-)".
Egy év alatt 30 000 kilómétert tettem meg vele.Gond nélkül.
Nem is értem hogy néhány előttem ítéletet író miről beszél.
Nálam semmiféle probléma nem jött elő.Én 99%-ban közúton használom,terepre esetleg csak kedvtelésből tévedünk,arról nincs igazán tapasztalatom.
A 10-11 literes fogyasztás szokott kijönni.Szerintem ez nem sok.Miért? Mert az autó üresen is 2000kg+ az utasok és csomagok súlya.Gyakorlatilag 2db kisebb autó jön ki ebből.Ezért.
Közúton igencsak dinamikusan lehet vele haladni.Minimális a turbólyuk.Kb. 1200-as fordulattól keményen gyorsít mind a 6 fokozatban.Hátrmenetben is :-),az már a 7.fokozat.
Kátyúkkal,gyűrődésekkel,úthibakkal nem igazán kell foglalkozni,legfeljebb csak ha rakományt vagy az utasokat féltjük.
Extrákról: a kedvencem a dupla digitális klíma,kitűnően működik.ABS fékerőelosztóval,vészfékasszisztenssel,4 elektromos ablak,légzsákok,6 lemezes CD-tár,Bluetooth,gerinctámaszos ülés,állítható kormány,távirányítós központizár,elöl-hátul ködlámpák,16´-os alufelni Elöl-hátul:-) ,bőr kormány és váltó,multikormány,tempomat,diffizár-még sosem próbáltam-,oldalfellépők,index a tükörben,elektromos fűthető tükör,és a lényeg Alpha hardtop felépítmény hátul;féklámpával,belsővilágítással,ablakfűtéssel elhúzható sötétített oldalablakokkal full belsőkárpitozással+ müa.platóbélés. Nagyjából ezek vannak benne.
Ebből a tipusból már elég sok fut,de még mindíg megnézik az emberek,végülis elég kolosszális látványt nyújt.
Folytatni fogom...

Hibalista

- 1 év alatt csak egy fényszóróizzó égett ki.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Hovány Békéscsaba és Debrecen

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Transporter T5 Következő autója? ? Hybrid
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Navara 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)