Szeretem,de a vezérlés az achilles pontja,cserélje mielőtt elszakad!!!!!
Szöveges ítélet
A leírt problémákból a vezérlés ami nagyon komoly dolog,mindenkinek azt javaslom sürgősen nézesse meg,mert jobb megelőzni a bajt(jóval olcsóbb megelőzni,mint megvárni hogy elszakadjon),és jobb egy olyan motor ami nem volt még apróra szedve,mert ki tudja h h rakják össze,lehet sosem lesz olyan,mint volt!ahogy kitanultam ezen idő alatt,az biztos h elfog szakadni,csak idő kérdése,az állapotfelméréshez annyira szét kell bontani,mint amikor cserélik,tehát ha már szétbontják akkor már cseréljék is,mert attól még h mondjuk viszonylag jól állapotban van,attól még bármikor elszakadhat,hiába mondja h jó,garancia nincs rá h nemfog elszakadni!!!!AZT KIVÁNNÁM ÍGY UTÓLAG HA LEHETNE,BÁR CSAK RENAULT MOTOR LENNE BENNE SZÍJJAS HAJTÁSSAL,NYUGODTABB LENNÉK,DE ÍGY ÁTALAKÍTVA MÁR KEZDEK MEGNYUGODNI.
Tévhit a sok tudatlannak,az nem baj h nem ért hozzá,én sem tudtam eddig,nem is reklámoztam!!EZ A 2.5dci MOTOR NEMMM RENAULT,EZ EREDETI NISSAN MOTOR,ezt azoknak üzenném akik Renaultként szídják(bár csak az lenne!!!)Azért dci,mert amikor megvette a Renault a Nissant megkapta a Renault dci üzemanyag rendszerét és ezzel ki is fújt a történet!!!!!!!!!!
Hibalista
- Amik elromlottak,csak azokat sorolom föl ami nem kopó alkatrész:üzemanyag hozamszabályozó szelep,cserével:65.000ft(azóta minden tankhoz keverek 2T olajat,mert magyarországon száraz a gázolaj és kivégzi a preciziós alkatrészeket,ez ad neki kenést,így nem fog tönkremenni elégtelen kenés miatt,adagolás egy tankhoz 1.5dl 2T kétütemű olaj),EGR szelep csere(bontott):100.000ft,Kuplung csere garanciálisan(zörgött):0ft,de ami nagy érvágás volt az,hogy elszakadt a vezérműlánc,ezt senkinek nem kivánom,szó szerint szétment a motorban minden,ami a vezérléssel kapcsolatos:hengerfej-vezérlés alkatrészek-fogaskerekek-lánckerekek,stb.,a javítási költség,ha szakszervizben javíttatam volna,min:800.000ft,de mondták h egymillió ft alatt nemszokott megállni az ilyen jellegű probléma!!!!(attól függ h mit találtak volna ők szétbontás után),RÁADÁSÚL AMIKOR JAVÍTJÁK UGYANOLYAN TIPUSÚ EGYSOROS LÁNCCAL JAVÍTJÁK GYÁRI ELŐÍRÁS SZERINT,AMI A 2.5dci MOTOR NAGY HIBÁJA,EGYSZERŰEN AZ EGYSOROS LÁNC NEM BÍRJA A TERHELÉST,MERT AZ HAJT MINDENT,nagyon érzékeny az olajcserére nem szabad 30.000km-t menni egy olajjal(nincs olyan motor ami ezt kibírná hosszabb távon!!!!valami meg fogja sinyleni,városban max:10.000km-országúton max:15.000km szabad elmenni egy olajjal!!!!!!De ahogy megtudtam nem mindíg az olajcserére lehet visszavezetni a problémát,EGYSZERŰEN MIVEL ALULMÉRETEZETT A LÁNC FOGJA MAGÁT ÉS ELSZAKAD,VAGY ÚGY H ELKOPTATJA AZ ALSÓ FESZÍTŐÍVET ÉS ELKEZD CSAPKODNI ÉS EGY DURVA TEHERVÁLTÁSNÁL ELSZAKAD,VAGY EGYSZERŰEN MAGÁTÓL ELSZAKAD,MERT GYENGE!!!!!!Természetesen nem kértem 1ből a szakszerviz javítását,elkezdtem nyomozni h milyen lehetőségek vannak,és így eljutottam egy nagyon korrekt emberhez,akinek van erre a gyárihibás kostrukció kiváltására egy Premium minőségű ÁTALAKÍTÓ KOMPLETT VEZÉRLÉS SZETTJE,AMIBEN MÁR AZ ALSÓ VEZÉRMŰLÁNC IS 2SOROS,EZZEL KIKÜSZÖBÖLVE A LÁNC SZAKADÁS KÖLTSÉGES KIADÁSAIT!!!!!!!!!!!!!!!!JA ÉS NEM ELHANYAGOLANDÓ,TÖREDÉK ÁRON,MINT A GYÁRI MEGOLDÁS!Ja még a hátsó diffit is javították garanciában.
Ide hordtam szervizbe
Nissan Hovány,átlagos hozzáállás!
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Kelgmen Kft.Pest megye,korrekt,gyors és ami nem elhanyagolandó-kommunikatív!!!!!!!!!Profi hozzállás-tudás és tapasztalt Nissanos főleg ezt a 2.5dci motort vágja nagyon!Mindenkinek ajánlom!!!06209329869
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | XM 2.1TD | Következő autója? | Santa Fe |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.4/10) |