A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Leaf (2010)

Leaf 24kwh 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

soha többet

Szöveges ítélet

Kezdem az elején, maga az autó nem lenne rossz, tök jó, hogy azonnal ugrik és mindenhol ott van a 80kw teljesítmény. A zöld rendszám előny (most még) parkolásnál, tovább a szervizktg. is kb nulla. Egész jól el lehet férni benne, tágasnak nem nevezném, magas sofőr mögött elférni már karcos, ilyen félSUV feeling. Belső tér nem rossz, mondjuk elől az üdítőt macerás betenni a helyére, van benne műanyag, de nem zörög, szóval azért nem egy Suzuki Swift. Csomagtér van bőven. Tolatókamera rendben van, még a fejegység is elég jól használható, tud kb mindent, ami abban a korszakban elvárható volt.
A fék egy rakás fos. Volt, hogy a pedál mozgott a lábam alatt, pl tolatáskor állandót fékeztem, a pedál meg beljebb esett. Ha hideg volt azért nem lehetett fokozatosan fékezni, ha meleg, akkor meg azért. A Prius2 tudta ezt a rekupe.. fékezést, ez miért nem? Aztán akksi: hát nálam a %-ok úgy mozogtak oda vissza, hogy aludni nem tudtam. Gondolt egyet és a villámtöltéstől feljebb ment fél %-ot a SOH, de utána meg az állásban leesett egyet. Azt mondják évente 2-3%-ot zuhan az akku, hát a nagy sz*rt, van az duplája is simán. Kifogsz egy nem annyira jó akkus példányt, mire észbekapsz lezuhan nálad 2 pálcikát 2 év alatt. Hatótáv: kiírja 10 pálcánál, hogy van 110 km-ered (ez amúgy 90 km a valóságban). Kimész a pályára, mégcsak nem is mész 130-al, csak mondjuk 110-el, 1 km-en a hatótáv kettőt esik. Le akartam menni "vidékre" az M2-esen, 40 km-re volt a hely tőlem. Teli akkuval indultam, be kellett menjek egy kamion mögé, hogy ne merüljek le, mire odaérek. Ott imádkoztam, hogy a MOL kúton senki nem töltsön. Ja, töltés: villámon felszed kb 30-35kwh-t, ha le van merülve az akkud, de ahogy töltődik felfele, már csak 8-10kwh-al vánszorog a töltés. 20%-ról 70%-ra kell neki vagy 30-35 perc. Ez km-ben úgy 50... Sokszor ne villámozd egymás után, mert túlmelegszik az akksi és megölöd a cellákat. Ez is már milyen... Na és akkor a halála az egésznek a hideg idő. 10 fok alatt a nagy nehezen nyáron kiautózott 90km-ből maradt 60(!), se. Kombináld autópályával, mire felmész lemerül. A másik meglepetés az emelkedő, mentem vele egy nem túl durva emelkedőn, kb 50km/h-val és 800 méteren a hatótáv esett 10km-t. Amikor van összesen 40km-ed és esik 10-et az elég para. Jó, utána a lejtőn visszatöltötte. Ez a 24kwh akksis Leaf tényleg csak arra jó, hogy lemenjél vele a bótba, meg elvidd a gyereket oviba. Az agyrém az az, hogy 7 év elteltével, a Nissan az "új" Leaf2-be még mindig nem tett akksi hűtést/fűtést. Hagy rohadjon el a cella. Ja hát és amiket olvastam és tapasztaltam a Nissan szervizekről, az már a kabaré kategóriája. Imádkozz, hogy ne legyen gond az autóddal. Mondjuk az eService-ben jó arcok dolgoznak, ők ajánlottak.
Szumma: ez az elektromos autózás ma szerintem akkor poén, ha van min. 70kwh akkukapacitásod. De még így szopóroller tud lenni, mert a töltőhálózat elég gyenge lábakon áll és ha úgy érsz oda egy töltőhöz, hogy épp előtted csatlakoztak rá és már nincs nafta az akksidban, akkor kénytelen vagy kivárni, azt a min 0,5-1 órát, mire a másik végez és akkor a te 0,5-1 órád még csak ezután jön. Az hogy otthon töltöd az poén, még jobb ha napelemről. Én maradok (visszatérek) a hibridnél. Egy jó kis Camry lesz a következő... :)

Hibalista

- Nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Prius 2 Következő autója? Camry
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Leaf 2010 (2012 - 2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)