A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » 350z (2003-2006)

350z 3,5 280 LE, Coupe 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Fekete ördög - USA verzió

Szöveges ítélet

Napi autó mellé kerestem egy egyedi, sportos autót.
Ami fontos volt: nagy, erős motor, no turbo és hátsókerékes legyen.
Sokáig keresgéltem, igaz nem volt nagy választék.
Hétvégi gyors autózáshoz, nem sok autó volt, Porsche és drágább autók kizárva.
Mazda MX5 túl kicsi volt, ahogy a Honda S2000 is, ugyanis majdnem 2 méter vagyok.

Így került hát szem elé a ZÉ. Simán elfértem benne, ami meglepett.
Kipróbáltam vagy 3 autót, de egyik se volt az igazi, aztán egy fiatal nőtől vettem meg, mivel gyereket várt és le kellett cserélni az autót, a legnagyobb szerencsémre.
Az autó törött volt, naná, de szerencsére szépen volt javítva, semmi hiba nem volt a futóműben, szóval megvettem.
Amerikai verzió volt, tehát mérföldben mutatott mindent, ahogy a hőmérséklet, guminyomás, fogyasztás se a megszokott mértékegység volt.
Emiatt a felnik is kisebbek, valamint a fékek is gyengébbek mint az európai verziónál.

Sok autóm volt eddig, de ilyen erős hátsós még nem.
Próbálgattam a határokat a szerpentineken, sikerült is meghúzni az oldalát potom 2 hét után.

Utána nem hagytam abba a próbálgatást, de már óvatosabb lettem. Mivel automata váltós volt, eleve nem sok lehetőségem volt. Driftelés kilőve. Próbálkozni lehet, de nem érdemes.

Futómű borzasztóan kemény, rossz utakon néha a derekam is megfájdult, de nem érdekelt.
A motorhang, a gyorsulás mindennél többet ért.
Visszaülve a napi autómba, (S80) csigának tűnt emellett.

A 280 lóerő elegendő, bár olyan 170-180 körül már kevés, érezhetően nem gyorsul már. Persze megy ez 230 at is, de az már horror. Egyszer próbáltam ki, nagyon zajos és nem érzem annyira stabilnak.
Gyorsulása 5.9 sec, ami nem rossz.
Fogyasztás? Volt 10 liter is. Egyszer, amikor olyan lassan mentem mint a csiga. Inkább 12-13 a reális. De volt 18 liter is, igaz akkor nyomtam neki a hegyekben.
Minden std az autón, semmihez nem nyúltam hozzá, én így szeretem az autóimat. A kipufogó hangja bizonyos fordulatnál gyönyörű, mély hangú.
Sajnos az újabb, 370z -nek már sokkal halkabb a hangja, messze nem olyan szép mint ennek.

Csomagtartó vicc, naná, de nem is érdekel.
Két évig volt nálam az autó minden percét élveztem. Sokszor csak beleültem és autóztam céltalanul, élveztem az egészet.
Mindenképpen ajánlom ezt az autót, nagyon jó fílingje van. Télen felejtős. De tényleg.

Hibalista

- Az egyik hűtő ventilátor.

Ide hordtam szervizbe

Külföld

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? S80 Következő autója? 370z
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan 350z 2003 (2006 - 2006)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)