Ellenségemnek sem kívánnám
Szöveges ítélet
Mi csak Ligacsovnak hívtuk az autógyár nevéből kiindulva, soha nem tudtam elfelejteni lomhaságát nagy étvágyát. Na a fűtés az jó volt meg tágas is volt az utastér, de a többi az kritikán aluli. A motor az volt a csúcs ! 1992-ben jött a zöldkártya és a kis ligacsov 8000 km-rel testében nem tudta teljesítteni azokat a gyengécske emissziós normákat mert iván valamit kifelejtett a karburátorból igaz hosszabb keresgélés árán kiderült, hogy a mágnesszelep megvan a karburátorban csak a fuvóka vonult a végéről illegalitásba.
Juj mig el nem felejtem az első 100 km-en belül a sebességváltóben a 2 -es fokozatnál szinkron gyűrű törés volt ezért komplett cserére szorult. Szumma szummárum még az anyósomnak sem kívánnám. A rokonét mér feldolgozták konzerv doboznak azóta.
Hibalista
- Merkurnál történt átvételt követően 500 km-nél szétesett féltengely, Letört hűtő leengedő csap.Felületi rocsda a padlólemezen átvételt követő alvázvédelem előtt megállapított tény. 2-es fokozatban szinkrongyűrű törés az első 100 km-en belül.
- Tetemes fogyasztás lomha mozgás /8,5-15,0 liter/
Ide hordtam szervizbe
12-es AFIT
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Dacia 1310 TLX. | Következő autója? | Clio I. 1,2 RN |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |