Hüséges, erős, nagy vas
Szöveges ítélet
Úgy tűnik, nekem van az országban egyedül SOHC, kéziváltós, mérsékelt extrákkal. Alacsony fordulattól kitünően húz, 3500-tól vadállat. Nagyon szeretem, kényelmes, tágas és csendes. A kényelme miatt a nyugodt autózás is élvezetes. A 6 hengeres motor hangja : zene ! Gyengéje : a fék. Ha gyorsan akarok átmenni a Bükkön, e.féktárcsa deformáció és megégett e.fékbetétek lehetnek. (régebben rallyeversenyző voltam.) Végseb.: 5.fokozatban, 6000 fordsz-nál (itt leszabályoz)245km/ó. (M3-ason prób.) Persze a müsz.fal az ajánlott 210 végseb. felett figyelmeztetésként őrültül fütyül. Jártam már meg B.pestet 8,5 l. fogyasztással is, a megengedett sebességek betartásával, ráérősen autózva. (200-zal úgy 15 lit.) Teljes terheléssel, 120-130 km/ó. sebességgel húzva egy 6 m-es motorcsónakot (Adria) 13,5-14 liter jött ki, (többször mérve) tehát nem sok. Csak mosolygok, mikor szörnyülködnek : "hú, 3000-es benzines, de sokat ehet !" Az alacsony piaci értéke nem érdekel. A piaci ár csak a laikusok értékmérője. Ja, a gumikat 225/50x16-ra cseréltem anno. (Michelin) Így hihetetlen helyzetekben is befordítható. A korm.kereket pedig MOMO-ra. De nem fényezem tovább.
Hibalista
- Csak "kopó" alkatrészek :e.féktárcsa, e.fékbetét, stab.gi. és "kutyacsont", kupl.tárcsa, korm.gömbfejek, egy alsótrapéz g.fej. J.h.kerékagy(csapágy), hátsó lengéscsillapítók.Nagyon rossz úton használom. (Eger rallye egyik gyorsasági szakasza is.) Legutóbbi műsz.vizsga előtt kapott 4 hátsó gi.fékcsövet. Az én hibámból : kipuff.flexi cső.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam. Autószerelő vagyok.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Golf GTI | Következő autója? | nem készülök lecserélni. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |