A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Sigma (1990-1996)

Sigma 3000V6 SOHC (12V) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Hüséges, erős, nagy vas

Szöveges ítélet

Úgy tűnik, nekem van az országban egyedül SOHC, kéziváltós, mérsékelt extrákkal. Alacsony fordulattól kitünően húz, 3500-tól vadállat. Nagyon szeretem, kényelmes, tágas és csendes. A kényelme miatt a nyugodt autózás is élvezetes. A 6 hengeres motor hangja : zene ! Gyengéje : a fék. Ha gyorsan akarok átmenni a Bükkön, e.féktárcsa deformáció és megégett e.fékbetétek lehetnek. (régebben rallyeversenyző voltam.) Végseb.: 5.fokozatban, 6000 fordsz-nál (itt leszabályoz)245km/ó. (M3-ason prób.) Persze a müsz.fal az ajánlott 210 végseb. felett figyelmeztetésként őrültül fütyül. Jártam már meg B.pestet 8,5 l. fogyasztással is, a megengedett sebességek betartásával, ráérősen autózva. (200-zal úgy 15 lit.) Teljes terheléssel, 120-130 km/ó. sebességgel húzva egy 6 m-es motorcsónakot (Adria) 13,5-14 liter jött ki, (többször mérve) tehát nem sok. Csak mosolygok, mikor szörnyülködnek : "hú, 3000-es benzines, de sokat ehet !" Az alacsony piaci értéke nem érdekel. A piaci ár csak a laikusok értékmérője. Ja, a gumikat 225/50x16-ra cseréltem anno. (Michelin) Így hihetetlen helyzetekben is befordítható. A korm.kereket pedig MOMO-ra. De nem fényezem tovább.

Hibalista

- Csak "kopó" alkatrészek :e.féktárcsa, e.fékbetét, stab.gi. és "kutyacsont", kupl.tárcsa, korm.gömbfejek, egy alsótrapéz g.fej. J.h.kerékagy(csapágy), hátsó lengéscsillapítók.Nagyon rossz úton használom. (Eger rallye egyik gyorsasági szakasza is.) Legutóbbi műsz.vizsga előtt kapott 4 hátsó gi.fékcsövet. Az én hibámból : kipuff.flexi cső.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam. Autószerelő vagyok.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Golf GTI Következő autója? nem készülök lecserélni.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Sigma 1990

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)